Ga naar inhoud

alleen


kmimmie

Aanbevolen berichten

Ik heb er ook zo een waarvan ik het alleen niet voor elkaar kreeg;)

Ik weet niet hoeveel jouw konijn krijgt, maar bij mijn konijn stopte ik het in een aardbei en dan was het zo weg;) Misschien is een een stukje banaan een optie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het ook altijd alleen, 't is wel te doen.. Konijn strak (maar niet té natuurlijk) in een handdoek wikkelen zodat alleen z'n koppie er nog bovenuit steekt, dan eh... Pfoeh. Is zo'n automatisme.. :P Nou ja sorry ik weet het niet meer :$

Ik doe dat ook! :bounce:

Valt mij juist op dat konijn zelfs heel rustig er van wordt. (2x winst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest mijn konijn toen een keer een spuitje in zijn bek geven tegen diaree toen van de DA.

Moest ik ook alleen doen.

Ik ging op de grond zitten, nam mijn konijn tussen mijn benen deed het bekje open en via de zeikant van zijn mond kon ik in zijn bekje komen en zo gaf ik het haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet ze altijd op de plank (ideale hoogte zodat je zelf rechtop kan staan), doe mijn arm achter ze langs en daarin hou ik de medicijnen, met de andere hand hou ik het koppie vast zodat ze niet weg kunnen draaien, werkt zelfs bij m'n vlaam Eros dus ik vind het persoonlijk ideaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg over mezelf dat ik best handig ben wat betreft het spuitjes geven in de bek, maar met Jetje lukte me echt niets, die gaf zo'n heftige reactie op dat spuitje dat het spul geregelt tegen het plafond en de ramen zat...Heb haar in de houdgreep genomen, alleen en met z'n 2en maar zelfs dat hielp niet;) Dus als je echt moedeloos bent, spuit je het gewoon in een schijfje banaan:P

Jet kreeg trouwens o,5 ml per keer, 2x per dag;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg over mezelf dat ik best handig ben wat betreft het spuitjes geven in de bek, maar met Jetje lukte me echt niets, die gaf zo'n heftige reactie op dat spuitje dat het spul geregelt tegen het plafond en de ramen zat...Heb haar in de houdgreep genomen, alleen en met z'n 2en maar zelfs dat hielp niet;) Dus als je echt moedeloos bent, spuit je het gewoon in een schijfje banaan:P

Jet kreeg trouwens o,5 ml per keer, 2x per dag;)

Die van mij krijgt ook 0,7 2keer op een dag:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het ook altijd alleen, 't is wel te doen.. Konijn strak (maar niet té natuurlijk) in een handdoek wikkelen zodat alleen z'n koppie er nog bovenuit steekt, dan eh... Pfoeh. Is zo'n automatisme.. :P Nou ja sorry ik weet het niet meer :$

dit is precies wat ik ook doe, allen houd ik hem wel dicht bij mijn borstkast, aangezien de mijne nogal weleens een beetje will trappen. ik zorg ook dat de flap die de wikkel dicht doe aan de zijkant zit zodat ik en die doek en zijn nek vast kan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .