Ga naar inhoud

Nijn heeft weer haken, en wat te doen met Kelly


lianne

Aanbevolen berichten

Ze zijn beide nog een beetje onder de indruk van alles maar wel weer lekker actief bezig.

Nijn had deze keer 4 haken, 3 onderin en degene die voor de meeste problemen zorgde was een hele grote bovenin! Er was nog niks onstoken, slijmvliezen waren niet echt geirriteerd. Ben erg blij met deze DA, ze vond de konijnen als koppel ook erg leuk, vooral dat ze gelijk bij elkaar gingen zitten toen Nijn er weer bij mocht nadat hij goed bij was gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan het eigenlijk dat Nijn zo vaak haken heeft? Ik bedoel, ik weet wel dat het vaker voorkomt dat het gewoon elke keer vrij snel terugkomt, maar ligt dat dan aan de stand van de tanden ofzo? Bij Indy werd ik hier ook voor gewaarschuwt door de DA, die zei dat ik wel een abonnement kon nemen daar, maar bij Indy is het niet teruggekomen ondanks dat er nog geen hap hooi in gaat. Nijn eet toch wel (redelijk) hooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het bij Nijn een erfelijke factor is. Hij komt uit een nestje dat nooit de bedoeling is geweest en niet had moeten zijn, maar wel is gebeurd. Beide ouders zijn inmiddels bekend met haken op de kiezen en een van de broertjes van Nijn (Herman :P) heeft ook chronische haken, prutogen en kaakabcessen. Nijn mist bijvoorbeeld ook vanaf jongs af aan 1 van zijn voortanden! Het is een klassiek voorbeeld van doorgefokte broodfokkonjntjes...

Hooi eet hij wel behoorlijk nu, sinds dat hij een relatie met Kelly heeft. Kelly leeft zo ongeveer op hooi en die zie je ook continu hooi eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .