Ga naar inhoud

Infacol


Vivian

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik vind het wel fijn om een middeltje tegen gas in huis te hebben, mocht ik iets vermoeden. Eerst had ik altijd aeropax maar dat is nu helaas van de markt. Nu heb ik iets gehoord over infacol, is het goed tegen gas, hoevaak p/u en hoeveel moet je geven, hoeveel kost het?

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stofje wat daarin zit is precies hetzelfde als in Equate (Simethicon). Ik heb het zelf ook in huis maar nog niet gebruikt. Ik geloof dat je 1 ml per keer moet geven. In het 1e uur dat je gas ontdekt moet je het om de 20 minuten geven en daarna ieder uur 1 keer totdat er verbetering optreedt. Een flesje kost 8 Euro. Ik heb al verhalen gehoord dat het toch niet zo goed helpt zoals het moet dus ik ga binnenkort weer Equate bestellen. Maar mocht je gas ontdekken zou ik naar een dierenarts gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou aeropax was al achter haald....dus de kans groot dat je konijn geen gas had de vorige keer....

Dat slaat nergens op, ik had toen geen medicijnen in huis (ook geen Metacam of Aeropax!!) en ik kon pas later bij de Da terecht omdat ik niet zeker wist of het wel ernstig was. Ik was toen helaas te laat en ze konden hem niet meer helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .