Ga naar inhoud

Wilgentakken


Fluffie&Bunny

Aanbevolen berichten

Ik ben 44 jaar, dus allang een volwassen leeftijd :yes:

Dan is mijn opmerking met 'vraag het aan (een van) je ouders' dus een stomme opmerking ;)

Wat je misschien ook kan doen, is echt kijken langs de sloten en als je denkt dat het een wilg is een foto maken en hier posten? Is wel een beetje werk natuurlijk :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is mijn opmerking met 'vraag het aan (een van) je ouders' dus een stomme opmerking ;)

Wat je misschien ook kan doen, is echt kijken langs de sloten en als je denkt dat het een wilg is een foto maken en hier posten? Is wel een beetje werk natuurlijk :whistle2:

Geeft niet hoor :wink2:

Ik ga eerst maar eens kijken bij een tuincentrum, is iets minder werk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net bij Ikea geweest en heb 2 tunnels gekocht voor B&B. Hopelijk waarderen ze het dat ik daar een uur voor in de auto heb gezeten :mdr:

Behalve de 4 mandjes hebben ze ook een honden/kattenmand van wilgen. Geweldig ding voor maar € 5,-. Voor hier in de ren is hij te groot, helaas, anders had ik hem zo meegenomen.

Ik had zo 3 'mandjes' gekregen van mijn vriend van de Ikea in groen-rood-blauw, en heb de bodems eruit gehaald en aan elkaar gemaakt, en hij vindt de tunnel best leuk! :) Kostte denk ik 4 euro :)

En ik ga zeker voor de mandjes terug! :) Dank je voor de tip! :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijkt gister dat mijn vriendin haar erf vol heeft staan met wilg

dus ik kan naar hartenlust daar mijn vrse takken halen

ik heb bij de jumper een kattetunnel gehaald en laatst een 2e

er zitten 2 gaten ook in zodat hij er ook via de zijkanten uit kan op 2 plaatsen

maar goed de wilg is goe dgevallen geloof ik

dus dat is een succes

liefs ilonka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .