Ga naar inhoud

Wilgentakken


Fluffie&Bunny

Aanbevolen berichten

Bij de dierenzaak heb je van die gedroogde takken, in bollen gedraaid. Dat is natuurlijk goed, maar de mijne (en vele anderen hier hebben hetzelfde) vindt vers lekkerder.. en volgens mij wordt het niet altijd zo nauw genomen met eigen-eigendom en bijv. gemeenteigendom heb ik wel eens gelezen ;) Misschien hebben buren, familie of kennissen een wilg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilg ;)

Ik weet niet hoe oud je bent, maar anders moet je het aan je ouders vragen. Als je oud-oud bent dan is dat wel een stomme opmerking hier!:$

Of gewoon eens in een tuincentrum vragen? Ze staan vaak aan het water zoals je ziet op de foto's van wiki, sommige foto's zijn zodra je ze ziet een 'oh ja' foto.. althans bij mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilg ;)

Ik weet niet hoe oud je bent, maar anders moet je het aan je ouders vragen. Als je oud-oud bent dan is dat wel een stomme opmerking hier!:$

Of gewoon eens in een tuincentrum vragen? Ze staan vaak aan het water zoals je ziet op de foto's van wiki, sommige foto's zijn zodra je ze ziet een 'oh ja' foto.. althans bij mij ;)

Ik ben niet zo bezig met bomen en planten en dat heeft niks met leeftijd te maken. Ik heb eens op afbeeldingen gegoogled, maar dan zie je verschillende bomen. Ik ga wel naar een tuincentrum en vraag het daar wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens op afbeeldingen gegoogled, maar dan zie je verschillende bomen.

Dat komt waarschijnlijk omdat wilgen er in verschillende verschijningsvormen zijn: treurwilgen, knotwilgen, gewone wilgen, wilgen met roze, grijze, gele of groene blaadjes. Al die soorten zien er heel verschillende uit, maar al die soorten zijn veilig voor konijnen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilg ;)

Ik weet niet hoe oud je bent, maar anders moet je het aan je ouders vragen. Als je oud-oud bent dan is dat wel een stomme opmerking hier!:$

Hier nog zo'n stommerd dan! Heb deze vraag hier namelijk ook gesteld. Zelfs na het zien van foto's e.d. kon ik er niets van maken.

En nog stééds herken ik alleen de treurwilg...

Daarbij is dit een forum waar je vragen mag stellen, dus naar mijn idee zijn er geen stomme vragen/opmerkingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik knip ze altijd langs de sloot met een snoeischaartje. Er staan hier knotwilgen.

Ze hebben van die dunne groene blaadjes, en lange takken die naar beneden hangen.

Maar waarschijnlijk heb je weinig aan deze beschrijving;)

Maar goed, ze staan vaak langs sloten, dus daar heb je de grootste kans er een te vinden waarvan je denkt dat ie aan de beschrijving voldoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .