Ga naar inhoud

Wat nu weer???


juudjuhlove

Aanbevolen berichten

Beter van niet!!

Dan krijg ik helemaal opmerkingen naar me hoofd geslingerd van laat je niet zo opfokken door dat forum. Eerst vond je het ook geen probleem enz.

Je niet laten opfokken door een forum? Nou ja zeg...goede informatie is toch geen vorm van opfokken? Misschien moet je je moeder dat vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lauwiejj

Weet je moeder ook dat er niet voor niets wordt geƫnt? Namelijk dat als ze de ziekte (myx of VHS) krijgen ze dood gaan als ze niet zijn geƫnt! En op een gruwelijke manier.

De entingen zijn namelijk niet zomaar tegen een "griepje" ofzo.

ik weet het en ik heb mijn moeder ook al hier op het forum die artikelen laten lezen enzo, maar mijn moeder denkt dat het niet zo snel gebeurd bij mijn konijnen omdat ze niet in contact komen met andere konijnen... Ik heb haar al geprobeerd uit te leggen dat andere konijnen er niks mee te maken hebben en dat het door mugjes gebeurd (toch?) maar dat wil er bij haar niet in...

wat jammer van je konijnen juudjuhlove... Ik hoop dat loony dan verder een gelukkig leven met een vriendje aan haar zij krijgt...

aangepast door Lauwiejj
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je niet laten opfokken door een forum? Nou ja zeg...goede informatie is toch geen vorm van opfokken? Misschien moet je je moeder dat vertellen.

Nee klopt, maar moeders kijken daar soms anders tegenaan.

Het is misschien jammer, maar er is nu niks aan te doen!

Helaas...

Ik hoop inderdaad dat Loony een heel goed huisje krijgt!

Ze verdient het! Ze past helaas hier niet in het koppel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, vandaag 4 keer gezalft, vanavond als ik thuis kom nog 1 keertje, dan zitten we op 5x

Haar derde ooglid is in verhouding met vanmorgen echt een stuk minder rood.

Ging net weer zalfen, ik verbaas me er echt over hoe goed het medicijn aanslaat!!

Alleen krijg ik haar nu bijna niet meer te pakken, zodra ik aan kan lopen, schiet ze weg in de hoek waar ik net niet bij kan :P

Maar het gaat gewoon echt super met Annie

Voor Loony heb ik waarschijnlijk al een goed huisje gevonden:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .