Ga naar inhoud

tussendoortjes


FlappieLover

Aanbevolen berichten

Hier krijgen ze regelmatig een tarweaar of een stukje wortelchips als tussendoortje, of een klein stukje gewone wortel. Wortelchips en wortel bevatten wel vrij veel suiker, daar moet je dus ook niet meer dan een paar stukjes per keer van geven. Andere groentes kunnen ook prima als tussendoortje, mijn konijnen zijn gek op groente, maar dat krijgen ze hier al als 'hoofdmaaltijd'..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van ons krijgen niet echt tussendoortjes. Als ik ze wat extra's geef dan is het bijvoorbeeld een aardbei. Ieyore is daar echt helemaal verzot op, maar dan hooguit 1x/maand. Verder is voor hem kruidenhooi echte verwennerij, gisteren toen ik het ging aanvullen zat hij net niet helemaal in de zak. Groente is ook echt verwennerij en wilgentakken of takken van een hazelaar. Wij hebben nu nog niet de beschikking tot wilgentakken maar we willen een wilg in de voortuin gaan zetten, kunnen we die kaalsnoeien.

Het is goed dat je niet teveel gemengd voer geeft, das niet zo goed. Het is zelfs beter om gewoon op biks over te stappen, daar zit alles in wat ze nodig hebben en dan zijn ze niet kieskeurig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .