Ga naar inhoud

Drinken uit fles afgeleerd?


Maggy

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een bakje gekocht wat aan de tralies van het hok gehangen kan worden. Wordt niet omgestoten, niet mee gegooid, en hangt te hoog om er in te plassen o.i.d. Het is eigenlijk een drinkbakje voor honden geloof ik (lekker groot dus, van onverwoestbaar roestvrijstaal), maar het werkt prima voor mijn konijnen!

Ik ben trouwens op zoek gegaan naar zo'n bakje omdat ik vond dat m'n konijnen veel te veel moeite moesten doen om te drinken. Als Ko flink dorst had stond hij echt wel een half uur aan dat tuitje te likken, waar dan druppeltje voor druppeltje water uit kwam. Niet echt dorstlessend leek me. Uit dat bakje kunnen ze veel sneller drinken, en dat vinden ze dus ook veel prettiger. Het flesje hangt er sindsdien voor noodgevallen naast, want daar drinken ze nu bijna niet meer uit.

Zo'n bakje heb ik ook! Alleen dan ook daadwerkelijk voor de hond. Hing in de bench en zelfs de hond kreeg 'm niet omver, dus voor konijnen zou het inderdaad ook prima kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .