Ga naar inhoud

Gas en dilemma


Danja

Aanbevolen berichten

Ja precies Dollie, dat is wat ik ook dacht en bang voor was...

Denk dat het ook wel goed geweest is, een DA masseert mss ook niet, en ik denk dat dat toch ook wel een groot aandeel heeft in het opknappen...

10 jaar geleden ofzo was hier in de stad trouwens ook een DA die de boel bedonderde wat dat betreft, ben dat nooit meer vergeten... hij nam de dieren op en ging gewoon naar huis terwijl hij deed alsof hij de hele nacht voor hun leventjes vocht. Zo ook bij mensen die hun heel zieke hond hadden gebracht, hij heeft heel veel in rekening gebracht omdat hij zgn de hele nacht met het dier bezig was geweest, maar het mocht niet baten...Hij was dus gewoon naar huis gegaan. Dit is ook uitgekomen en toen is hij zijn kliniek kwijt geraakt, maar brr je moet er toch niet aan denken dat je je dier daar in goed vertrouwen heenbrengt...

aangepast door Danja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig Danja!

Volgens mij doen ze bij de da niet aan masseren nee, terwijl dat juist zo enorm belangrijk is, dat blijkt wel weer.

Elders op de site staat over ananas dat je dit ook alleen als de nood hoog is moet geven, dit omdat ananas erg scherp is.

Nou na vanaf een uurtje of 10 smorgens tot 4 uur smiddags masseren en van alles proberen vond ik het wel noodzakelijk geworden.

En voor Cookie heeft het wel goed geholpen.

Fijn dat het eindelijk beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend fijn dat ze weer eet! :D Ik weet niet of je dit van plan was, maar stop niet meteen met de massages en medicijnen...gewoon even doorgeven, totdat ze echt weer helemaal de oude is!

Ik zou mijn konijnen ook niet bij de DA achter laten als ze gas hebben. Ik weet namelijk dat mijn DA 's nachts lekker gaat slapen....terwijl ik iedere 2 uur de wekker heb staan om te dwangvoeren etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het nu wat beter gaat. Keutels zijn een erg goed teken!

Om even terug te komen op de ananas. Toen een van mijn konijnen gas had, werd dit ook aangeraden te geven. Je kunt bij de AH gewoon een pak ananassap kopen. Ze hebben er 1 waar echt niets anders dan ananas in zit.

Ik zou geen ananassap kopen bij AH. Vaak zitten daar extra suikers in... Verse ananas is beter.

Fijn zeg dat Fay zich weer beter voelt! :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa ben zo blij:bounce:...mijn lieve meisje:love: Was zó bang dr kwijt te raken...

Ik stop zeker niet met de medicatie en het masseren hoor:) Maar toch bedankt:) Ik blijf nog even lekker doorgaan, ze is ook nog niet de oude trouwens hoor...nadat ze gegeten had hield ik haar ook nog wat kruiden voor, maar dat wilde ze niet, normaal wel...Uiteindelijk vanmiddag 5 minuten met een sprietje peterselie in haar gezicht zitten kriebelen en toen at ze hem uiteindelijk op. Net wilde ze wel weer eten zonder moeilijk te doen:) Nu zit ze ook wat te eten...

Straks naar het nieuwe huis, heb dan wel ff geen internet meer:frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .