Ga naar inhoud

HELP!!! Binky bloed bij balletjes!!!


Liefje01

Aanbevolen berichten

ik heb een paar foto's gemaakt van het probleem maar ik weet niet hoe ik die moet toevoegen.

Ik ontdekte net wat bloed in de kooi van Binky. Ik heb even gekeken en hij heeft een wondje bij zijn balletjes. Bink is ongeveer anderhalf jaar oud, komt bijna niet buiten (laatste tijd in ieder geval niet) en er liggen geen scherpe dingen in zijn hok.

Ik heb de dierenarts al gebeld en kan over een uur terecht, maar hebben jullie misschien alvast wat adviezen wat ik nu kan doen? Ik vind het vreselijk om gewoon een uur te moeten wachten in onzekerheid en helemaal niks te kunnen doen... Ik heb de wond al een beetje schoon gemaakt, en Bink vond het niet erg dat ik eraan zat (alleen vond hij het niet prettig om op zijn rug te liggen...) en hij eet en drinkt genoeg. Hij ligt er nu ook weer relaxed bij. Je zou zeggen dat er niks aan de hand is, maar hij bloed wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeej! Dat ziet er erg pijnelijk uit.

Ik begrijp hoe je je voelt. Vanmiddag moest ik ook naar de dierenarts en door al die spanningen en al dat wachten heb ik ook niets kunnen doen.

Heel goed dat je gelijk een afspraak bij de dierenarts hebt gemaakt voor vanavond. Is die dierenarts ook konijnkundig? Heel veel succes straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer terug, de DA kon me gelukkig goed helpen.

Het is een bultje bij de anus dat Bink waarschijnlijk zelf heeft open gekrabd.

Ik moet het wondje nu een paar keer per dag schoonmaken met een sponsje

(zachte kant) met Badedas en ik heb een zalfje gekregen voor 's avonds.

Het moet met een paar weken over zijn. Ik moet wel goed in de gaten houden

of hij goed blijft eten, want als hij hiermee stopt kan het bultje in de weg zitten bij het poepen, dan moet het eraf worden geknip.

Dus het valt gelukkig nog heel erg mee.

In ieder geval nogmaals bedankt allemaal voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .