Ga naar inhoud

help t gaat niet goed met daantje


kmimmie

Aanbevolen berichten

ben weer terug van de da, en heb daantje moeten laten inslapen :(

ze konden hem niet meer helpen.

wel heb ik daar gezegd over de da in gemert en we gaan er een klacht voor indienen.

daantje heeft een mooi plekje in de tuin van de moeder van een vriendin van mij gekregen tussen allemaal bloemetjes..

ik zal je missen daan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sterkte! Ik vind het goed dat er een klacht komt over die andere da, want zijn manier van handelen is echt ontoelaatbaar :grrrrrr:

Maar ik moet wel zeggen dat de behandeling van je eigen da me ook niet lekker zit. Alleen al het feit dat er nooit een foto van de schedel is gemaakt is niet goed. Er is een zeer grote kans dat het abces veroorzaakt werd door een probleem met een kieswortel en dit is normaal gesproken (als je er op tijd bij bent dus) wel te behandelen door een da met voldoende kennis van tandheelkunde bij konijnen. Daantje heeft dus eigenlijk geen eerlijke kans gehad, en jij ook niet want uiteindelijk ben jij degene die nu het verdriet heeft om een verloren konijntje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de dierenarts gebeld waar ik toen heen was geweest met daantje, toen hij antibiotica kreeg..heb daar een klacht neer gelegd en uitgelegt wat er was gebeurd..

dit was dus dierenkliniek bogaerts..

ik ben zo boos, ze konden niks met mijn klacht omdat in de computer een heel ander verhaal staat als wat ze toen tegen mij zeiden :s

echt belachelijk door hun fout is daan er nu niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat staat er dan in de computer? Want hoe dan ook had die da je langs moeten laten komen, al was het maar voor ab en pijnstiller! En mocht het nodig geweest zijn om met spoed te opereren (wat ik sowieso al niet verwacht) dan had dat moeten gebeuren ongeacht het tijdstip. Ik wil wel graag weten wat het verhaal van de dienstdoende da is dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zó rot voor je!

Heel veel sterkte!

Hij heeft nu geen pijn meer,

drinkt uit een fijn meer,

want hij is heengegaan,

jouw Daan,

hij voelt zich nu veel beter,

gelukkig en zonder pijn,

en ooit,

lieve Kmimmie,

zal hij weer bij je zijn.

Zo.

Het is niet de bedoeling dat je je nu rotter voelt!

Heel erg sorry als dat is gebeurd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

petradhd,

dat gaat over de da van een paar maanden geleden toen ik al met daan naar de da was geweest.

in de computer stond dat ze me 3 opties had gegeven, atibiotica, opereren of de pus eruit halen.

de da die mij toen heeft geholpen heeft tegen mij dus alleen de eerste optie gezegd met t verhaal wat ik al raar vond (maar wist toen ook niet beter) dat dit 3 jaar kon duren voordat t over zou zijn..

vandaar dat ik dus ook een klacht wou indienen.

maggy,

ik vind t een heel mooi gedichtje dankjewel..ik ga hem opslaan en bewaren..

vind t natuurlijk wel heel erg moeilijk wat er met daantje is gebeurd, maar hij heeft nu geen pijn meer en is weer terug bij zijn vriendje nijntje.

vivian,

t waren indd abcessen, de abcessen hadden zij kaak weggevreten waardoor zijn kaakje op 3 plaatsen was gebroken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .