Ga naar inhoud

help t gaat niet goed met daantje


kmimmie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ze wil tot maandag wachten voor de kliniek in brouwhuis.. ik hoop alleen dat daantje het nog zo lang uit houd en ik kan me heel goed voorstellen dat kim geen afspraak maakt bij die spoed dienst morgen als hij nu al zo doet en zij verteld dat ze bang is dat ze myxomatose heeft en blijft volhouden dat het nu telaat is om te opereren lijkt me dit geen konijn kundige dieren arts beetje jammer dat de dieren arts die wel konijnkundig is de spoed nummer aan gemert door sture

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, wat een hork zeg! Snapt hij dan niet dat het nu belangrijk is om pijnstillers en ab te geven? Nou ja, ik denk dat je weinig kunt doen nu. Behalve misschien een andere dierenarts bellen voor advies, maar ik weet niet of een andere da daar heel erg blij van wordt op dit uur van de dag (nacht eigenlijk). Wat de myx betreft: ik moet zeggen dat dat bij mij nog niet bovenaan mijn lijstje staat nu. Dat extra knobbeltje op het achterlijf kan toeval zijn, en dan het feit dat hij net ab heeft gehad vanwege kiesproblemen. Dat maakt de kans dat het idd een kaakabces is groter dan de kans op myx.

Kmimmie, kun je misschien een foto plaatsen van Daantje en zijn bulten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk... ik ben natuurlijk geen dierenarts, maar mijn gevoel zegt dat dit echt niet kan wachten tot maandag! En wat dat opereren betreft: ik weet niet of dat überhaupt verstandig is in dit geval. Ik denk dat je toch eerst de ergste ontsteking moet aanpakken met ab voor hij geopereerd kan worden. Hoe dan ook vind ik dat je eigen dierenarts dit al niet goed heeft behandeld. Maar die dienstdoende da is een hufter!

@Carino: zou je vriend morgenochtend ook nog willen rijden denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .