Ga naar inhoud

Hechtingen?


Laura

Aanbevolen berichten

Het is vandaag 9 dagen geleden dat Zorro is gecastreerd.

Mijn dierenarts heeft niks van pijnstillers toen mee gegeven en verder alleen gezegt dat hij 6 weken apart moet zitten en ik heb minimaal 1 week binnen moest houden op een handdoek.

Maar nou is mijn vraag;

Hij heeft nog steeds zijn hechtingen daar heeft zij niks over gezegt moet ik naar de dierenarts om ze eruit te laten halen morgen ofzo of zou het hechtingen zijn die oplossen of zal Zorro ze er zelf uit halen?

En met 2 weken kan ik Zorro toch makkelijk aan Fluffie koppelen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn oplosbare hechtingen. Als dat niet zo was, had je DA je al lang gemeld dat je terug moest komen om de hechtingen eruit te laten halen.

Ik denk dat het hechtmateriaal vicryl is, dat wil zeggen dat het oplosbaar is. Het is wel vrij snel bij jou nijn, maar als de wond er goed uitziet en dicht is, prima toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dan:)

De wond ziet er goed uit dus dat is mooi:)

En Ik had eerst Zorro bij zijn kont en rond zijn ballen voor de castratie wat haar weggeknipt aangezien hij soms allemaal plas en zaagsel er dan aanhangt.

Maar nou is het al weer aangegroeit! Dus het is heel moeilijk nu te zien waar ze ballen zitten.

En worden zijn ballen ook wat kleiner na de castratie?

Want hij had eerst echt enorme ballen maar nou zijn ze iets kleiner en slappen hoort dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .