Ga naar inhoud

Overleden!!


Mattezz

Aanbevolen berichten

Om het zeker te weten zou ik toch contact opnemen met de DA. Het is voor jou van belang dat je weet wat het is. Voor je 'vakantie dieren', voor Gijsje en voor de dieren waar je mee werkt.

Het zou ook nog kunnen dat ze heel erg verkeerd is terecht gekomen tijdens het spelen. Maar dat weet je alleen als je hier naar laat kijken.

Er moet toch echt een feit vastgesteld worden voor je.

Ik had de topic gelezen waarin je over haar schreef. Vond het juist leuk voor je dat je zo gelijk wist dat zij de ware is!

Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlakbij Groningen.. *Ohoh* Hoelang is een enting voor VHS nog maar weer geldig/werkzaam?? :$ Mijn moeder vond het een goed idee even te wachten met de entingen (februari was laatst) tot de hond en de kat ook aan de beurt waren..

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wupsie: en kijk mss ook even in je boekje met welke entstof ze is ingeënt.

Mattez: ik zou sowieso een DA raadplegen om de doodsoorzaak zeker te achterhalen.

Als dit werkelijk VHS is, kan dit immense problemen gaan geven. In het slechtste geval is de hele dierenwinkel besmet. VHS draag je namelijk ook gewoon via je kledij en schoenen over...

Als het werkelijk VHS is, zou het deze keer een voordeel zijn als de konijnen in de dierenwinkel allemaal veel te jong zijn (hoewel ik dat natuurlijk absoluut afkeur)...

@ Iris: zijn Fred en Indy in februari ook voor VHS ingeënt of enkel voor myx... kijk anders ook even in hun boekjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als VHS maar eens in het jaar moet, dan niet. Even denken. We hebben eerst nooit geënt, totdat we Twiggy kregen. (Uh, ja Twiggy is een kat.. Maar opeens de nijnen ook geënt..) Die hebben we in augustus gekregen en laten enten, de konijnen toen ook, dat was in 2007, toen zijn ze voor beide dingen geënt. We hebben ze alleen geen twee keer laten enten zoals moest, we hebben pas het jaar daarop weer geënt ook weer in augustus.. En in februari hebben we het wel 'goed' gedaan door ze de tweede keer te laten enten, alleen voor myx (zal het nog even na kijken in de boekjes). Ze zouden dus nu weer geënt moeten worden, maar Billy en Barber gaan pas over een maand ofzo weer en mijn moeder wou dat allemaal gelijk hebben.. Pff, ik vond het wel een goed idee want dan hoefde ik mijn hoofd nog niet te breken over welke DA en hoe dat nu moet met die EC.. :$:whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was zn boekje toen vergeten dus staat er neit in :( zal zo ff bellen. als dit niet het geval is, heeft het dan nut hem nu nog te laten inenten tegen vhs?

de nijnen in de winkel zijn niet te jong,minimaal 7 weken liefst 8. hebben een goeie leverancier ;) wezijn op deze over gestapt omdat ze bij de vorige steeds jonger/kleiner werden, ookal ontkende hij dat

aangepast door wupsie
Link naar reactie
Delen op andere sites

en daar ging de geruststelling.... :P op wilhelminapark stond trouwens wel dat het een jaar bescherming bied maar ja. maar hij valt nu nog binnen een half jaar

mattezz is al sinds donderdag niet meer aant werk en heeft nu vakantie dus als hij het meegenomen heeft dan zijn ze al besmet :( (daarnaast denken ze daar dat het geen vhs was omdat ze nog nergens last van had en dat ze waarschijnlijk gewoon raar van de bank is gesprongen, wat natuurlijk ook mogelijk is.maja ik denk natuurlijk gelijk weer het ergste:P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

yup. baat het niet dan schaad het niet ;) en bij gijs valt de inenting nog binnen het half jaar :) vanavond is het 3 dagen terug dat ik voor het laatst met haar in aanraking ben geweest dus dan kan ik weer rustiger slapen (begreep dat incubatietijd 1-3 dagen was) blijf natuurlijk wel allert, al is er geen behandeling... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .