Ga naar inhoud

Hypoliet longontsteking


zwarte panter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 983
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ah dat is super! Hebben ze geen koorts meer gehad?

Telkens op het randje, maar geen extreem hoge koorts meer.

Woei! Top zeg :D

Is de AB nu klaar dan of moet je dat nog blijven geven?

Geen AB meer.

Nu enkel nog panacur en kijken hoe het verder gaat.

En desnoods een darmstimulerend middel als Eufrasie stasis krijgt door de EC.

Oh, ik ben zó blij :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarmee zou je ze dus in hebben laten slapen als je geluisterd had.....

Ongelofelijk (dom) van die dierenarts...

Ik heb de indruk dat hier in BE een niet of minder konijnkundig DA al snel spreekt van inslapen.

Hier in BE is een dierenprogramma "vinger aan de poot" (ik denk dat dat het is), elke keer er een konijn bij de DA binnen gebracht wordt, dan laten ze het inslapen.. zo zielig :( terwijl ik vaak zoiets heb van, dit mag niet, mits de juiste behandeling kan dit konijn nog genezen...

Als je zelf van niet beter weet geloof je de DA natuurlijk.

Gelukkig Loes heb jij dit niet gedaan!

Ik ben echt blij voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de indruk dat hier in BE een niet of minder konijnkundig DA al snel spreekt van inslapen.

Hier in BE is een dierenprogramma "vinger aan de poot" (ik denk dat dat het is), elke keer er een konijn bij de DA binnen gebracht wordt, dan laten ze het inslapen.. zo zielig :( terwijl ik vaak zoiets heb van, dit mag niet, mits de juiste behandeling kan dit konijn nog genezen...

Als je zelf van niet beter weet geloof je de DA natuurlijk.

Gelukkig Loes heb jij dit niet gedaan!

Ik ben echt blij voor je

Daar kijk ik dus echt niet meer naar...geen enkel konijn krijgt daar een eerlijke kans.

Om dan nog niet te spreken van mensen die 10 dagen (of langer) wachten als hun konijn ziek is...

Een 'gewone' DA was hier in het begin volgens mij al niet aan begonnen... als je de longfoto's van Hypoliet bekijkt...die zagen er gewoon slecht uit.

Tja langs de ene kant... dit AB zou uiteindelijk wel voor de longontsteking geholpen hebben... langs de andere kant wordt het zo weinig bij konijnen gebruikt dat men gewoon nog niet helemaal op de hoogte is van de bijwerkingen.

Ik ben gewoon blij dat ik ze straks mag ophalen en dat het goed zal komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeeee!!!! wat een geweldig nieuws Loes!

Heerlijk moet dat zijn om weer perpectief te hebben en ze straks weer thuis te hebben!

Wederom heeft wilhelmina park bewezen erg kundig te zijn!

Ik ben nu wel benieuwd om welke ab het gaat waar men nog niet zoveel vanaf weet?

Is dat een ab die ze van wilhelmina park hebben gekregen of die je al gebruikte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu wel benieuwd om welke ab het gaat waar men nog niet zoveel vanaf weet?

Is dat een ab die ze van wilhelmina park hebben gekregen of die je al gebruikte?

Die azithromycine. Die hebben ze hier als laatste AB gekregen. En daar zijn ze daar mee gestopt omdat Eufrasie daar waarschijnlijk zo'n diarree van had.

Binnen een kwartiertje vertrekken we :bounce:

Ik wil jullie ook nog even allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes, het duimen,...

Jullie zijn super!!!

aangepast door zwarte panter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Loes wat een heerlijk nieuws dat je ze vandaag weer op mag gaan halen en ze lekker bij je hebt:party:

Jullie zijn er nog niet, maar dit is wel heerlijk nieuws en weer een goede stap. We blijven hier natuurlijk duimen tot Eufrasie en Hypoliet er weer helemaal bovenop zijn!

Super gewoon!:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een lichtpunt in deze tijd, geweldig nieuws. Het wordt nog een lange weg, maar dit is een goed begin. Gelukkig ben je wijs genoeg geweest ze niet in te slapen! Geniet lekker van ze, ik hoop dat ze snel weer helemaal beter zijn! :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .