Ga naar inhoud

natuurlijke snacks op zooplus.nl


wupsie

Aanbevolen berichten

hoi

ik verwen gijsje graag. nou is het erg lastig om snoepjes of verwennerijtjes te vinden zonder suiker of gebakken granen.

nu zag ik op zooplus.nl een hele pagina met onderandere dit:

http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/voer/dwergkonijnen/jr_farm/130276

en dit (in verschillende smaken)

http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/snacks/natuurlijk/steppenlemmings/130301

wat is julie idee hierover?

ikvind ze wel prijzig, maja het is ook als verwenerij en niet voor elke dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :),

Zelf zou ik dit niet geven. Ik heb eigenlijk geen idee of het slecht is, maar het is wel erg duur!

Zelf geef ik iedere dag mijn nijnen een bord vol verschillende soorten groente (in het begin heb ik dit langzaam opgebouwd). Ook geef ik afentoe een stukje banaan, druif, aardbei, meloen etc. Dat vinden ze echt heerlijk, en het is ook erg schattig om ze zo te zien smullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tarwearen vinden ze hier ook heerlijk!

Verder krijgen ze ter vervanging van hooi elke dag gedroogde kruidenmixen.. Zij vinden het niet erg bijzonder, maar ik gaf oppaskonijn Evert elke dat een klein beetje als snack en hij vond het héérlijk, viel er echt op aan en álles ging op. Maar ja, hij at ook gewoon hooi.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

gijs was de eerste keer inderdaad ook helemaal wild toe hijdie kreek maar nu? ... hij snuffelt er eens aan maar verder niet echt dold enthausiastme....

gijs krijgt bij mij ook wel groenten maar wil hem grag iets extra's geven. bij mij gaan de groeten niet zo hard dat ik een heel scala aan groenten in huis heb. (altijd wel witlof en soms een krop andijvie of wortels < de andijvie verlept voor die op is en de wortels verschrompelen of gaan rotten omdatie aa niet zoveel van mag hebben.> nu heb ik kruidenplantjes staan die hij lekker vind maar de peterselie maakt een erg diepe buiging (niet van dorstigheid) en de munt wordt je ook niet erg vrolijk van. weet dus niet hoelag die het nog overleeft.

en wil hem ook iets geven om naar uit te kijken. vandaar iets van zo'n snack maar dan toch natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan vindt je Gijs verwend? :lol: Hier krijgen ze alleen kruidenmixen, zonder hooi. (Nu ja, ze krijgen wel hooi, maar dat eten ze niet.) Iets anders weigeren ze te eten. Heb echt een stuk of vijftien verschillende bakjes met vanalles voor ze, en elke dag maar weer andere combinaties proberen te maken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja... ik heb alleen maar 1 konijn:P en voer koop ik opt werk (krijg ik eind van het jaar weer 15% van terug :) ) dus opsparen duurt wel lang. ga misschien kijken of ik met eencollega samen kan doen.

maareh weer ff terug naar mn vraag:P is dit wel goed voor nijntjes? of nog steeds net zo slecht als die andere troep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .