Ga naar inhoud

Wat is dit?


juudjuhlove

Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hah leuk he nijnen:P werken nooit mee:P

maar als je goed kijkt naar de foto's van bunny ranch chanty komt de rommel ook niet echt uit het neusje zlf als snot, maar ook daar is de huis er om heen stuk en vochtig.

een mooi wondje (van bijvoorbeeld vechten) wat gewoon schon is en geneest heeft een droge harde korst. dit lijkt op jou foto's niet het geval. (al kan ik het niet voelen natuurlijk ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jasmijn: ik snap wel dat je zo reageert hoor, het is altijd zo naar om te zien dat een konijntje lijdt omdat je in dit geval dan de eigenaars niet kunt bereiken, je voelt je dan machteloos. maar ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik naar een DA zou gaan. nou ja, wel voor een diagnose denk ik inderdaad, dat wil ik dan nog wel zelf betalen eventueel, maar ja, je moet het ook KUNNEN betalen natuurlijk.

hoe dan ook, als ik die wondjes zie dan denk ik dat het niet goed is dat ze nat zijn. als het namelijk van het vechten is en het is nattig, dan is het ontstoken of gaat het ontsteken. maar goed, als het andere konijn het net weer opegekrabt heeft kan het wel nat zijn, maar dan moet het wondje morgen gewoon opgedroogd zijn lijkt me.

maar ja, je weet het niet he......wel goed hoor dat je ze uit elkaar gehaald hebt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

net reactie op smsje gehad.

ze zeiden dat hij altijd al luidruchtig adem haalde, al vanaf het begin af aan (staat me idd wel ietsje van bij, vorige vakantie)

en dat ze gewoon enorm veel en heftig vechten.

zit net te denken dat het morgen zaterdag is, lekker bijdehand...

geen idee of een praktijk op zaterdag open is...

anders word het dus wachten tot maandag, als het nodig is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepje:)

het gaat ietsje beter met het konijn!

haar neusje is droog en ziet er beter uit dan gister, ze heeft niet zo'n vieze neus meer, en die dikke donkerrode korsten zijn goed opgedroogt en zien er nu echt uit als een korstje!

ze ademt nog wel heel moeilijk, maar ja, wat wil je met zo'n neus...

en ik vermoed dat er iets in haar neus zit, iets waarmee ze geboren is, versmalling van de luchtwegen ofzo (bij haar neus dan nog) omdat ze gewoon zo luidruchtig ademt.

dat gepiep en gesnotter was er ook niet meer, alleen heel luidruchtig.

nu hopen dat het steeds beter blijft gaan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .