Ga naar inhoud

Wat is dit?


juudjuhlove

Aanbevolen berichten

Zo klinkt het wel...

Zou zeker die mensen op de hoogte stellen en vragen of konijn er zo ook uitzag en klonk toen ze weggingen en of ze ingeent zijn tegen myx. Dan gaat er misschien wel een lichtje branden.

Zo hen laten zeggen dat je naar de dierenarts kan gaan. Je kan zeker het belang noemen om dit te doen ivm met besmetting voor het andere konijn en dat ze anders een gruwelijke dood zullen sterven indien het myx inderdaad is.

Maak daarna een goede afspraak over de kosten en herhaal dat ook..

Geen idee hoe goed je deze mensen kent, maar zonder duidelijke afspraken, loop je het risico dat je later zelf met hoge kosten zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

als het mijn eigen konijn was geweest had ik er ook zeker heen gegaan

(tenzij ik echt zeker wist dat het van het vechten kwam, maar dan had ik het niet zover laten komen)

en het zijn en blijven de konijnen van een ander!

ik ga ze nu even smsen, even vragen wat ze willen

en daar zal ik toch echt naar moeten luisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon naar de DA gaan om haar te laten nakijken. Dit kunnen ze jou toch nooit kwalijk nemen? Jij moet toch voor de nijnen zorgen? Dan doe je dat ook naar je beste vermogen. Dan kan je altijd kijken wat de DA constateert, wat er gebeuren moet en dan kun je alsnog contact opnemen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jasmijn86, ik vind niet dat je kunt zeggen dat ze maar met die diertjes naar de DA moet gaan terwijl ze niet weet of de eigenaren de kosten willen vergoeden. het kan best een dure aangelegenheid zijn, en moet je dan maar het risico nemen dat je dat zelf moet betalen? Zou jij veel geld over hebben voor een diertje dat niet van jou is? ik vind dat juudjuhlove doet wat ze kan doen hoor! weet je trouwens welke DA ze hebben? Want anders kun je ook even bellen met die arts en vragen wat hij/zij vind dat je kunt doen, als je geen reactie krijgt op die sms. Wie weet zegt die DA wel dat hij de rekening op kan sturen naar de eigenaren ofzo, ik weet het niet, maar vragen staat vrij, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zitten nu iig apart, dus kunnen ze ook niet meer vechten, mocht het morgen alsnog erger zijn, dan zullen we idd wel gaan;)

alleen omdat die mensen beweren dat het van het vechten komt (wat idd goed mogelijk is) heb ik nu zoiets van, ja het is heel goed mogelijk, maar wat als dat het niet is?

ik maak me echt zorgen om haar!

alleen ik kan niet gaan beslissen over het konijn van een ander, om dan ook nog voor de kosten op te draaien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wie hun DA is, ze hebben nog kippen (Waar ook mee gefokt wordt) maar die worden echt super verzorgt!

ik ga morgenmiddag weer naar het konijn toe, tot die tijd is het even afwachten op reactie van hun.

ik kan nu toch niet veel meer doen voor het konijn, ik hoop dat ze wat meer gaat eten, zodat ze weer wat aankomt en sterker word. en hoop dat alles idd van het vechten komt, zodat het weer allemaal netjes kan genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .