Ga naar inhoud

Science Selective in Ekeren of Antwerpen?


Mufassa

Aanbevolen berichten

Ik geef nu cuni complete van versele laga, m'n konijnen lusten het allebei erg graag.

Plushke krijgt heel snel diarree (een beetje stress, een beetje teveel groenvoer en ze heeft het al) verder had ze ook toen ik ze kocht om 1 of andere reden scheve voortandjes, die nu al een pak rechter staan, bijna zoals het zou moeten.

Maar om die 2 redenen zou ik liever SS geven... (goed voor de tandjes, veel vezels)

Het probleem is dus, ik vind het nergens. Ik zou het kunnen bestellen op internet maar daar is m'n moeder niet zo voor dus ik ga het liever zo kopen. De enige dierenwinkels die ik ken hier in de buurt zijn Tom&Co en dierenwinkel De Pauw, in de Selfmade hebben ze ook dierenspul, maar dus geen SS...

Weet iemand waar ik SS kan kopen in Ekeren, Antwerpen stad of ergens in die buurt?

En als ik dan toch moet bestellen, waar is het het goedkoopste voor België?

En wat is ong. de prijs van een zak SS?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van SS is in Nederland ongeveer €9,- per anderhalve kilo. Winkels in België die het verkopen ken ik niet, webshops ook niet, maar Zooplus heb je volgens mij ook gewoon in België, daar betaal je (ook weer in NL) €7,90 per kilo. Dan ben je dus wel goedkoper uit dan gewoon in de winkel, maar aan de andere kant verkopen ze geen grotere verpakkingen. En bij een bestelling vanaf €29,- heb je geen verzendkosten..

Overigens bestaat www.zooplus.be gewoon maar 't is allemaal Frans :whistle2::$

http://www.petsworld.nl/webwinkel/index.php?main_page=product_info&products_id=190 (kwam ik tegen opzoek naar verkoop adressen..)

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook van het Antwerpse en gaf vroeger ook SS aan de nijntjes.

Ik kocht het toen bij Zoomart in zakken van 10 kg, maar van de ene dag op de andere verhoogden ze daar hun prijzen met 14 Euro per zak en vermits ik 5 nijntjes heb, werd dit erg prijzig.

Daarom schakelden we over naar Cuni Complete en ben daar ook heel tevreden over :yes:. Onze nijntjes zijn er ook gek op.

Als je bij Zooplus wenst te bestellen, kan je dit best via Zooplus.nl, dit is voor de vlamingen, .be voor de franstalige Belgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai,

Ben zelf ook van Antwerpen (Brasschaat). Bij Zoomart (www.zoomart.be) verkopen ze het, dichtste bij voor jou is Wommelgem. En ook gewoon bij Tom&Co hoor, voor iets van een 7,90 euro voor 1,5 kg .. Vorige week nog gaan halen hier.

Tom&Co op de zo bij de kapelse steenweg?

Dat zou ideaal zijn, mijn ouders gaan er voor de kat.

De vorige x hadden ze het daar niet, maar ik zou wel kunnen vragen voor te bestellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap zelf niet dat je van Cuni Complete naar SS wil? Cuni Complete is nog vezelrijker en net zo goed voor de tanden. Ik zelf zou niet overstappen?!

Ze hebben het hier alleen altijd over SS, omdat Cuni Complete niet zo bekend is in Nederland, omdat het uit Belgie komt. Maar ga maar is nakijken komt bijna overeen.

aangepast door Aniek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap zelf niet dat je van Cuni Complete naar SS wil? Cuni Complete is nog vezelrijker en net zo goed voor de tanden. Ik zelf zou niet overstappen?!

Ze hebben het hier alleen altijd over SS, omdat Cuni Complete niet zo bekend is in Nederland, omdat het uit Belgie komt. Maar ga maar is nakijken komt bijna overeen.

Mijn ene konijntje heeft wat problemen aan de tanden en krijgt heel snel diarree dus had iemand gezegt dat ik best SS kan proberen, voor moest het helpen...

CC zijn ze ook niet zot van, en dat ene konijntje lustte heel graag SS junior.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het centrum van Brasschaat. Ken je de Bredabaan toevallig? Daar aan de Dexia (voor de kerk) naar links en dan heb je Aldi, Tom&Co, Groenten & Fruit winkel samen. Aan de overkant heb je ook nog een Delhaize ;) Leopoldslei noemt die straat dus.

Bij Zooplus bestellen gaat ook gemakkelijk hoor, heb ik ook al gedaan.

'k Heb hier ook lang CC gegeven maar SS vinden ze wel lekkerder. Onlangs viel mij op dat in de kleinere zakjes de CC duurder was dan de SS ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .