Ga naar inhoud

Menu van de dag


Ireen

Aanbevolen berichten

Ik geef 2 keer per dag ongeveer een zelfde portie eten:

- 's morgens de helft van de portie biks en een groenteschotel die per konijn meestal bestaat uit: 2 bladen andijvie, 4 blaadjes witlof, handvol wortelloof, verschillende kruiden uit eigen tuin. En als ik eens wat anders in huis heb, krijgen ze dat ook erbij.

- 's avonds krijgen ze een zelfde protie groenvoer en hun halve portie biks, en daarbij ook nog een stukje wortel. En ik vul het hooi altijd ook 's avonds aan.

Verder als extraatje eens een keer een kwart appeltje of een stukje banaan of ander fruit.

Wekelijks krijgen ze nog een verse grote wilgentak met blad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

's Ochtends krijgen ze biks, gras en hooi.

's Avonds krijgen ze vers water, gras, hooi en hun portie groenten: heel klein stukje winterpeen, tomaat, komkommer, witlof, bleekselderij en wat kruiden uit de tuin.

Tussendoor krijgen ze ook wel eens een wilgentak of paardenbloem(blad).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gras krijgen ze sowieso want ze zitten altijd in een ren. Vanochtend hebben ze vers water gekregen en een stukje brood met zevenblad.

Vanmiddag hebben ze weegbree, kleefkruid, zevenblad, paardenbloemblaadjes een appel en een wilgentak gekregen. Vanavond krijgen ze nog een appel en nog een stukje brood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .