Ga naar inhoud

30 gram SS= ong. 80 staafjes?


tante10

Aanbevolen berichten

Ik heb net bij de dierenwinkel een zakje SS gekregen om te proberen.

Netjes afgewogen op de keukenweegschaal, maar wat is het weinig.....

Rambo is 2 kilo, dus dat is dan 30 gram SS. Ik heb een paar keer nagewogen maar vertrouw het niet helemaal. Bij mij zijn 30 gram ong. 80 staafjes. Is dit bij jullie ook ongeveer zo veel (weinig)?

SS valt trouwens heel erg in de smaak hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net bij de dierenwinkel een zakje SS gekregen om te proberen.

Netjes afgewogen op de keukenweegschaal, maar wat is het weinig.....

Rambo is 2 kilo, dus dat is dan 30 gram SS. Ik heb een paar keer nagewogen maar vertrouw het niet helemaal. Bij mij zijn 30 gram ong. 80 staafjes. Is dit bij jullie ook ongeveer zo veel (weinig)?

SS valt trouwens heel erg in de smaak hier.

Het is idd echt niet zo veel.

Hier krijgen ze hun SS dan meestal ook gewoon uit de hand...zijn toch maar een aantal brokjes.

Maar van staafjes tellen kan je moeilijk uitgaan... soms heb ik hier langere staafjes dan anders, dus er zit wel verschil in.

80 staafjes klinkt me zelfs nog redelijk veel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij krijgen 15 gram en ik gok dat dat zo'n 20 à 30 zijn.. Heb het op zo'n standaard Ikea bekertje afgetekend, dan is het één vierde van het bekertje. Wel apart (en handig voor mij) is dat 25 gram gewone biks, met normale staafjes dus, tot hetzelfde streepje komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel apart (en handig voor mij) is dat 25 gram gewone biks, met normale staafjes dus, tot hetzelfde streepje komt.

Haha, wij hebben ook een maatbeker, van het wasmiddel, en daar is dat ook bij! :) We gaven Nijn eerst van die gewone biks, en zijn toen Minky hier kwam overgestapt op SS. Qua hoeveelheid in de maatbeker komt het hier inderdaad ook tot hetzelfde lijntje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb een digitale keukenweegschaal kunnen lenen en 30 gram SS is zelfs nog minder dan ik dacht.

Ik weet nu zeker dat Rambo genoeg SS krijgt, maar voor mijn gevoel is het zo weinig.....

Het valt in ieder geval erg in de smaak en Rambo is er lekker lang mee bezig en het is ook nog eens veel gezonder voer.

Bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .