Ga naar inhoud

Al 2 dagen bdk


chan

Aanbevolen berichten

Nou zie ik al 2 dagen bdk liggen... Ik geef helemaal geen ander voer dan normaal. Omdat ik het gister ook al zag liggen heb ik ze vanaf toen maar geen biks gegeven. Sowiezo geen ik echt nooit te veel biks, ik geef juist minder dan ze mogen.

Geef ik dan toch verkeerd voer? Ze krijgen altijd water, hooi, wat gras, tomaatje, stukje komkommer, klein stukje winterpeen, kruiden uit de tuin, 2x per week een wilgentak en nog wat groen 'afval' na het koken. Kijk tegenwoordig alles na in de lijst van wat ze wel en niet mogen.

Zag ze normaal nooit liggen... Is het erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

na het koken ? je hebt ze van te voren dan tog niet gekookt he ?want dat is niet goed voor ze wortels mogen ze wel maar niet elke dag..;)

verder zal ik even wachten wat anderen hier gaan zeggen..

Ze krijgen nooit gekookte groenten ;)

Het is ook lastig omdat ik niet weet welk konijn het is, ik heb er 1 apart van 3 maanden (die wacht op een castratie) die heeft het, en ook 1 (of meer) van de 6 in de ren... Als ik geen groenvoer geef heb ik de rest daar dus ook mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem met 1 van mijn konijntjes. Ook sinds 2 dagen blindedarmkeutels..terwijl ik niet bijzonder veel eten geef. Hij eet ook minder biks uit zichzelf. Ik geef ze veel water en hooi en hij eet gewoon hooi en drinkt ook gewoon..dus ik geef sinds vandaag nog minder biks. Even kijken of het veranderd. Trouwens hoe kan je eigenlijk zien dat ze wormen hebben? En hoe komen ze eraan?

aangepast door Boefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij kun je ze niet gewoon zien.. maar misschien zit ik hier fout in hoor... ik zou gewoon preventief even een ontwormingskuur halen bij de da.. ik geloof dat die beter zijn dan die in de dierenwinkel.. maar ook hier kan ik fout in zitten... haha.. schiet lekker op he?.. ik wil je gewoon geen verkeerd advies geven...;)... ik zou dus gaan ontwormen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .