Ga naar inhoud

appels


Ellis met Nijntje

Aanbevolen berichten

Je kunt trouwens het allerbeste groente als andijvie, witlof, wortelloof of paardenbloembladeren geven. Dit zijn veilige groentes waar ze zelden ziek van worden, en ook niet te dik. Hier vinden ze het (bijna) net zo lekker als een stukje appel of wortel, en dat terwijl het veel gezonder is. Die groentes zijn trouwens ook, in tegenstelling tot fruit, geschikt om dagelijks te geven. Hier krijgen ze zo een bakje vol per konijn per dag, en dan elke dag een andere mix voor een beetje variatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ze wilt verwennen kan dat ook met verse kruiden (peterselie, selderij, munt, basilicum etc.). Lees anders nog eens wat andere topics door, dan zie je vanzelf wat wel en wat niet goed is. Voor alles geldt wel dat je het heel voorzichtig moet opbouwen, met een stukje ter grootte van een postzegel per dag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schreef het in het andere topic ook al een beetje: waarom zou je ze appels geven? Er zijn genoeg andere dingen de ze lekker vinden en elke dag mogen hebben, zonder al te veel suiker of vitamine c, zoals witlof, andijvie, peterselie, basilicum, loof etc.

ik denk dat het voornamelijk tussen de oren van het baasje zit dat fruit een lekkernij is en dat je ze daarmee verwent. hier doen mijn nijnen ook een moord voor de standaard dingetjes zoals witlof, of paardebloem, en tja als ze een aardbei te pakken kunnen krijgen dan gaat die er ook wel in, maar ze missen dat echt niet als ze het niet krijgen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .