Ga naar inhoud

SS hoeveel betalen jullie nou?


Blacky

Aanbevolen berichten

Oke, dat heb ik nog nooit in mijn dierenwinkel gezien! Ik heb alleen biks dat in een doorzichtige plastic zak zit van 5 kilo en op het stikkertje staat biks en dan de prijs 3,10 is dat verkeerd biks of maakt het niet uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus gewoon biks voor mijn nijnen. Ze vinden het lekker en eten altijd alles op.

En op de foto dat soort biks heb ik nog niet in onze dierenwinkels gezien! Ze hebben het meest gemengt voer, biks en Beaphar Care en nog een soort van groene en oranje staafjes (geen snoepjes zijn het dat niet) weet alleen niet hoe het heet en voor gemengd voor hamsters,ratten,muizen,gerbils. En voor chinchilla´s,cavia´s ook die rare groene en oranje staafjes. Meer niet.

aangepast door Lion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus gewoon biks voor mijn nijnen. Ze vinden het lekker en eten altijd alles op.

En op de foto dat soort biks heb ik nog niet in onze dierenwinkels gezien! Ze hebben het meest gemengt voer, biks en Beaphar Care en nog een soort van groene en oranje staafjes (geen snoepjes zijn het dat niet) weet alleen niet hoe het heet en voor gemengd voor hamsters,ratten,muizen,gerbils. En voor chinchilla´s,cavia´s ook die rare groene en oranje staafjes. Meer niet.

Gokje... jij woont in BE?

Naar welke dierenwinkel ga je? SS hebben ze daar in vele dierenwinkels wel. Het zit in een groen-achtige zak waarop een konijn staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dat heb ik nog nooit in mijn dierenwinkel gezien! Ik heb alleen biks dat in een doorzichtige plastic zak zit van 5 kilo en op het stikkertje staat biks en dan de prijs 3,10 is dat verkeerd biks of maakt het niet uit?

Of jouw biks goed is hangt niet zo zeer af van de prijs maar van de samenstelling. In sommige soorten zit te veel eiwit of vet of juist erg weinig vezels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of jouw biks goed is hangt niet zo zeer af van de prijs maar van de samenstelling. In sommige soorten zit te veel eiwit of vet of juist erg weinig vezels.

Er staat verder ook niets op, eerst wel maar nu niet meer. Het is gewoon biks staat er op en ze hebben ook gemengd voer en daar staat ook gewoon gemengd op en ze hebben dan nog lammers enzo.. Heel raar, maar ander biks kan ik nergens vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .