Ga naar inhoud

Sherrif wordt gesterriliseerd..


Sherrifke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb mijn sokkelade es ff opengetrokken.. maar daar zit niks bruikbaars bij... Ik ren hier ff naar de apotheek voor tubigrip. Mocht het me niet goed lukken, neem ik het vanmiddag meteen mee naar de DA zodat ze het daar goed kunnen aanbrengen..

Voor dat ik bij de apotheek ben geweest zijn we zeker een uurtje verder.. tot die tijd.. ff iets anders zoeken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bandage gebruikt wat je normaal om je handen heen draaid voor onder de bokshandschoenen. Ik heb er een schattige foto van gemaakt... maar foi foi foi.. sherrif is boos.. Maar ook wel ene beetje terrecht.. heb best moeten lachen...

Zijn er verschillende maten in te krijgen? Sherrif is maar een klein konijn.. zal bij twijfel meerdere meenemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tubigrip maat C. Ze heeft het uit het doosje gehaald. B was helaas niet meer aanwezig, maar de C lijkt me voldoende voor Sherrif.

Heb tevens ook de Prozyme net binnen gekregen.. Kan ik deze wel geven als ze straks een antibiotica krijgt.. ( tegen kettingkeuteltjes )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een langer stuk nemen... zodat het van achter haar voorpoten tot aan haar achterpoten sluit..

Nu krijg je een beetje het worstjesketting syndroom...

Je zou ook nog twee gaten aan de voorkant kunnen knippen om haar voorpoten doorheen te doen...

Als het echt niks word kan je bij de dierenarts ook nog altij omeen kapje vragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha sorry maar ik moet stiekem een beetje lachen om die foto.. lijkt me niet dat dat de bedoeling is inderdaad ;)

Ik vond het zo zielig et ze erbij lag, maar aan de andere kant kon ik niet stoppen met lachen... Zo gemeen van mij... Maar heb het helemaal goed gemaakt met haar. Heb haar appart genomen en haar lekker gekriebelt. Na een flinke lik beurt lijkt alles vergeten en vergeven..

Ik neem de tubigrip mee zometeen en vraag of ze me daar willen helpen.

Denk dat het met 2 man beter gaat dan alleen. :yes:

Heb het verband overigens meteen verwijdert na het maken van die foto.. ze loopt er nu niet zo bij :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je gewoon echt een te kort stuk hebt genomen.... Het moet over de lengte van haar rug lopn zeg maar.

Hier ergens op t forum staat ook een foto van Eufrasie, van zwartepanter, in allerlei sokken en rompertjes...

Als je het op zo'n manietr kunt oplossen zou ik dat zeker doen... een kap raken ze vaak veel gestrester van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het op zo'n manietr kunt oplossen zou ik dat zeker doen... een kap raken ze vaak veel gestrester van...

En daar komt ook nog es bij dat Shief ook met zijn snuffel aan de wond komt.

Ik zal eens kijken of ik die foto kan vinden. dat ik in iig een idee heb hoe het uit hoort te zien

Bedankt Kelly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou omdat het vrijdag is wel voor de zekerheid zo'n kapje meevragen als ik jou was.

Ik heb met Fuz ook zo'n ellende gehad met sokken, verband en noem maar op.

Hij kon steeds bij zijn wond komen en uiteindelijk moest hij daarom toch een kapje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. we zijn weer terug..

Ze heeft sherrif nagekeken en ze zegt; ziet er prima uit

1 hechtinkje is verwijdert maar verder zag het er goed uit.. ondanks dat het er rood/gelig uit begint te zien op de plek waar ze veel aan zit..

Het is nog niet ontstoken, en tubigrib moest ik ook niet gebruiken.. mocht het erger worden dan kan ik hansaplast vloeibare pleister kopen, wat je er met een spuitbus op kunt spuiten..

Vanochtend aan de telefoon werd me nog gezegt dat Sherrif hoe dan ook niet aan de wond mocht zitten.... nu net werd weer wat anders gezegt..

Ik weet dat het een DA is, maar toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de telefoon krijg je natuurlijk altijd een assistente te spreken en de dierenarts basseert het advies later op hetgeen ze ziet als ze het konijn onderzoekt...

daardoor kan het natuurlijk dat die adviezen wel eens verschillen.

Als de wond er goed uitziet en sherrif er niet aan gaat bijten (dus aan de hechtingen knabbelen) dan zou ik t idd lekker aan de lucht laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .