Ga naar inhoud

Panacur pasta


Rian

Aanbevolen berichten

Even wat vraagjes over Panacur pasta:

- Wat moet ik me hierbij voorstellen, echt een pasta die je op de voeding smeert zonder je nijn te hoeven plagen?

- Kan ik het voor zowel nijn als kat gebruiken? (Wel andere hoeveelheden, uiteraard)

- Hoe weet ik of het dier ontwormt is, komen de dode wormen met de ontlasting eruit? Keutels dus openmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja dat hebben wij met bikkel ook, heeft laatst 8 dgn preventief ab gehad ivm bella...wat een ellende, het hing in zn hele vacht van het tegenstribbelen...leek net een punker!! Heb iedere dag gekamt en de laatste 2 plukjes eruit geknipt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij deden het op een blaadje basilicum, werkte ook prima. Zelfs bij Minky, terwijl die normaal heel kieskeurig is qua eten.

Volgens mij is het inderdaad voor katten en konijnen te gebruiken.

Ik heb zelf geen wormen eruit zien komen, maar het was dan ook een preventieve behandeling... Volgens mij is het gewoon goed als je de juiste dosering aanhoud. Weet niet meer helemaal de hoeveelheden in werkzame stof, maar wij moesten 1 streepje van de pasta per konijn geven (beide 2kg), dus dat is zeg maar 1/2 streepje per kg konijn. Dit 5 dagen achter elkaar geven. Als je zeker weet dat ze wormen hebben, dit na 10 dagen nog eens herhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Panacur petpaste, bedoel je neem ik aan? Die is voor katten (en honden) en heb ik ook aan de konijnen gegeven.. Is ook perfect om op voer te smeren, alleen at meneer Indy dat na een paar dagen niet meer op..... Daar moet je dus wel even op letten maar ik neem aan dat je dat wel zou doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .