Ga naar inhoud

rare bult op Toën zijn rug?


Saf

Aanbevolen berichten

Ik zag het vanmorgen voordat ik naar het werk ging al vanuit mijn ooghoek en net even beter gekeken maar hij heeft een beste bult op zijn ruggetje. Hij laat me er wel aankomen en hij jeukt er vooralsnog niet aan. Iemand een iede wat het zou kunnen zijn?

Ik wil er morgen mee naar de DA maar dacht mss dat jullie een idee hebben wat het zou kunnen zijn.

saf-5018-albums-toen-picture12746-toen-bult1.jpg

saf-5018-albums-toen-picture12745-toen-bult.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een soort abses?

Had zorro mijn nijn ook ik dacht dat het een tumor was maar wilde het nog even aan zien en na 2 weken was ie open gebarst en na 4 dagen ofzo was het eraf gevallen of iets heel goor.

Maar dat kan het ook zijn.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn op pinkpop geweest mijn schoonmoeder die ze voer gaf was het niet opgevallen maar als ze tegen elkaar aan liggen in de kooi kan ik mij ook voorstellen dat ze het niet gezien heeft. Moet morgen om 15:50 bij de DA zijn.

Laat we weten wat het is, ik hoop niets ernstigs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug van de DA met onze arme Toën. Ze heeft i nde groter en harder geworden bult geprinkt maar er kwam geen tot nauwelijks pus uit. Ze weet nu niet zeker of het.

a - eenreactie is op de injectje met het anti-mijt/schurft middel

b0 Een abses is

C - Een tumor is.

Heb anti-biotica met gekregen en pijnstillers en moet maandagmorgen terug komen op controle. Als het niet minder is geworden gaat onze Toën onder het mes.

Arm menneke.

Heeft nu dus een wond op de rug waar de DA in de bult heeft geprikt. Heb hem nu binnen in een hok staan zodat Jearke zijn vriendinnetje er niet aan kan, en we hem goed in de gaten kunnen houden. Hij eet nog wel goed. Wel bijna alleen nog hooi, veel hooi maar hij eet.

Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .