Ga naar inhoud

Invriezen van wortelloof


LindavanBakel

Aanbevolen berichten

In de koelkast werkt niet? Hier snij ik alle witlof,wortel, paardenbloembladeren en andijvie voor drie dagen en dat gaat ook in een bakje in de koelkast, eventjes op het aanrecht op temperatuur laten komen et voilà.. Niks aan de hand! Of het in de vriezer kan, géén idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de koelkast werkt niet? Hier snij ik alle witlof,wortel, paardenbloembladeren en andijvie voor drie dagen en dat gaat ook in een bakje in de koelkast, eventjes op het aanrecht op temperatuur laten komen et voilà.. Niks aan de hand! Of het in de vriezer kan, géén idee.

Als ik het heb gekocht in de winkel was ik eerst de wortelloof, dat haal ik van de wortels af en dat gaat dan in de groentebak.

Maar na een paar dagen wordt het slap en dan geef ik het liever niet meer aan ze, omdat de bladeren ook wat bruin beginnen te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou laat ik zeggen dat het na drie a vier dagen op is...

Maar wat ik dus doe... Ik was niks en leg de bos wortelen met loof en al in de ijskast.

Als ik het klaarmaak om aan de nijnen te geven dan snijd ik een paar strengen van het wortelloof af, was ze en geef ze dan direct.

Mij is het nog nooit slecht geworden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .