Ga naar inhoud

Sterilisatie Izzie


xxxmarjoleintjuh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vanmorgen toch wat liefs gezien!! Ik liep de woonkamer in en ging meteen naar de konijnen. Izzie ging tegen haar deurtje aan staan, die deed ik open en ik moest haar aaien. Vervolgens liep ze naar haar hooi en ging ze eraan knagen, alsof ze wilde zeggen: "Kijk, ik eet het wel!!".

Volgens mij voelt ze zich echt super. Ga ze straks weer loslaten in de woonkamer.

Hoe gaat het daar met Nijn, Karina? Zitten zij en Snuf al wat minder achter elkaar aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan deed Izzie vanmorgen precies hetzelfde dat Nijn gistermorgen deed. Zo lief om te zien dat je meisje er weer bovenop is bijna :love:

Volgens mij is het rustig geweest. Snuf rent nog wel als een gek door het hok. Deze keer niet achter Nijn aan, maar om mij gek te maken. Normaal doet hij dat niet, heel gek. Ook de witlof gooide hij naar de andere kant van de kooi weg. En dat terwijl hij normaal de sok van het stel is :s. Nouja, zal wel nodig moeten spelen met Nijn ;) Maar Nijn zelf is nog altijd fijn rustig, eet goed, keutelt goed en heeft haar levendige momenten, zoals ook dat aanhankelijke wat jij vanmorgen ook had. Gelukkig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze beschermt zichzelf. Dat merk ik hier ook aan Nijn. Als Snuf komt rent ze keihard weg. Maar langzamerhand zoeken ze wel toenadering tot elkaar.

Hoewel ze vanmorgen in de badkamer wel weer zo fit was om te rijden op Snuf. Nu blijkt dat die hormoonspiegel pas over een paar weken is veranderd, aldus Caroline.

We hebben vanmiddag met z'n tweeën de laatste keer pijnstilling gegeven. Ze is ontzettend fit, rent weer rond, eet genoeg biks en weer worteltje, drinkt zelfstandig en keutelt goed. Bovendien is ze nu echt niet meer te houden in die handdoek.:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier al gestopt met de medicijnen. Ben van 17 tot 21 gaan werken en had besloten om te kijken hoe ze zou reageren als ik een voerbakje neer zou zetten... Nou, ze vloog er op af! Om er ook meteen van te eten. Ze eet natuurlijk nog niet zoveel als voorheen, maar toch... Dus voor Izzie geen medicijnen meer.

Ook heb ik vandaag Izzie en Guus van kooi gewisseld... Izzie is uit haar kooi gesprongen vanavond en heeft even met Guus rondgerend (lees: weggerend voor hem) en daarna is ze in Guus' kooi gesprongen. En daar zit ze sinds half 11 al in! Ze gaat er ook absoluut niet meer uit en aangezien ik haar niet op wil tillen, verblijft ze vandaag daar. Guus is nu dus verhuisd naar de tijdelijke kooi, maar de bodembedekking heb ik wel even voor hem aangepast. Natuurlijk ligt in Izzies 'nieuwe' kooi ook een kruik, maar verder is het gewoon de kooi zoals hij normaal is..

Vanavond ga ik er voor het eerst niet uit... Denk dat het allemaal wel goed gaat komen!

Weltrusten allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook heel tevreden mee. Ik laat ze 's avonds nog wel apart zitten, mag haar nog niet oppakken, dan krast ze.. Dan zal ze nog zeker geen behoefte aan Guus hebben, aangezien ze steeds weg rent. Verder is ze helemaal de oude!

Nu maar hopen dat er geen nieuwe koppeling aan te pas hoeft te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! Nijn rent ook weer door de gang, klimt op mij, klimt door de doos en knuffelt met Snuf. Ze lijkt weer de oude, alleen wat rustiger inmiddels (gelukkig). Ze lijkt er weer helemaal bovenop, alsof er niks gebeurd is. Ook de hechting ziet er netjes uit. Je ziet een bobbel waar het gehecht is, ik denk dat dat nog een beetje rechttrekt in de loop der tijd? Verder groeit er alweer haar op haar buik. Ziet er netjes uit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .