Ga naar inhoud

Sterilisatie Izzie


xxxmarjoleintjuh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tuurlijk is het goed gegaan, anders hadden ze wel gebeld hoor. Maar om eerlijk te zijn: ik dacht gisteren ook zo rond deze tijd :s.

En Kim: het wachten is het meest erge vind ik. Als je je konijn weer ziet na zo'n operatie kun je je op dat moment niet beters voorstellen. De uren erna zijn natuurlijk ook spannend, want eten moeten ze. Nijn heeft zojuist hooi én een stukje witlof gegeten. Na een beetje actie slaapt ze weer. Die rust is dus erg belangrijk. Maar ik zie haar stapje voor stapje vooruit gaan. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik hoop dat het bij jullie ook zo voorspoedig verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben helemaal relaxt nou, beetje met Guus spelen, ook een keer leuk!! Want normaal zit Izzie er meteen tussen!!

De hooithee is inmiddels afgekoelt, dus Izzie kan thuiskomen...

Denk dat ik rond 3 uur wel gebeld zal worden... Als het nog langer duurt ga ik zelf bellen hoor :P

Oh, Kim, het wachten is inderdaad het spannendste... Er zitten natuurlijk altijd risico's aan een operatie, daarom ben ik zo nerveus. Maar dat is bij mensen ook zo. En dan zitten de ouders/kinderen/etc ook in spanning te wachten... Die wachten ook nerveus af en bellen steeds naar het ziekenhuis (ik werk in de weekenden en vakanties in het ziekenhuis bij de receptie en wordt dus heeeeeeeeeel veel gebeld).

aangepast door xxxmarjoleintjuh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie!! Gaat goedkomen hoor! Kijk maar even in mijn blog http://www.bunnybunch.nl/community/blogs/karina-4000/1474-dag-na-de-castratie-nijn.html. Daar zie je een foto hoe Nijn er gisteravond lag. Dan hoef je mss wat minder te schrikken als Izzie ook zo ligt. Want Loes vertelde dat dit een normale reactie is :)

Succes en een voorzichtige knuffel voor Izzie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Izzie heb ik in de andere kooi gezet. In tegenstelling tot veel dierenartsen, zei onze dierenarts dat ik ze samen moest zetten, maar wel goed in de gaten moet houden. De eerste 2 nachten slapen ze daarom apart.

Ook is ze heel levendig. Daar had ze nog niks gegeten en gedronken, maar omdat ze er zo goed uitzag, mocht ze al mee naar huis. Hier heeft ze meteen hooithee gedronken.

Ik heb van daar ook medicijnen mee gekregen (zelf om gevraagd en de vrouw van de dierenarts vond dat ik gelijk had), ook mag ik om 22 uur met dwangvoeren beginnen als ze nog niet gegeten heeft.

Nu zit Guus haar heel lief te wassen, maar Izzie zit nog een beetje na te shaken van het autoritje. Ze zit nu met haar kont tegen de kruik aan en legt haar hoofd zo neer, dat Guus hem wel MOET wassen hahaha...

Zal straks wat foto's maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb ik weer!

Heb de kooi open gezet, zodat Guus er in en er uit kan, springt Izzie eruit!!

Vervolgens liep ze heel moeilijk en ging ze op het vloerkleed liggen..

Heb haar maar weer in de kooi gezet en nu dicht gedaan... Ze ligt nu te rillen, volgens mij heeft ze zich toch pijn gedaan!

Ze drinkt nog wel, maar eten nog niet.....

Ga nu een paar foto's in mijn fotoalbum zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kruik telkens tegen haar aangelegd en de handdoek waarop ze lag een beetje over haar heen gelegd. Die vouwde ze zelf weer terug en de kruik snapte ze niet, maar later kroop ze er naartoe. Probeer haar zo min mogelijk op te tillen, dus de kruik gewoon ertegenaan leggen, af en toe nieuw water erin en weer aan de andere kant leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, vrouwen zijn eigenwijs hè ;). Nijn liep in het begin ook weg toen ik kwam. Maar zodra ik weer weg was kwam ze terug naar de handdoek. Leg de kruik er gewoon neer op de handdoek, of in de handdoek gewikkeld. Ze gaat er wel naar terug hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft nu nog niks gegeten, nog geen sprietje hooi!!

Heb babyvoeding op een schoteltje gedaan, ik dacht: Misschien likt ze het er dan van af!

Maar nee hoor! Ik ga zo met dwangvoeren beginnen, dat moest van de dierenarts als ze nog niks gegeten heeft.

Ben benieuwd of ik wat naar binnen krijg. Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marjolein: Je zei dat ze uit haar kooi is gesprongen en daarna moeilijk liep. Heb je voor de zekerheid haar wonde daarna nog even bekeken?

Dat ze al rondloopt is snel hoor, dus dat klinkt heel goed.

Eufrasie ging ook niet helemaal tegen de kruik liggen, maar lag wel in de buurt en dat helpt idd ook wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .