Ga naar inhoud

Proefzakje SS


Mopsie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Lees dat jullie erg fan zijn van SS!

Mijn nijn heeft al verschillende hooisoorten met smaakjes gehad, maar de zakken staan nog zo goed als helemaal vol in de kast.

Meneer eet geen hooi dus.

Ik las dat SS hooi niet kan vervangen, maar wel een goed alternatief is.

Weten jullie waar ik een proefzakje SS kan kopen?

Meneer is nogal kieskeurig en houdt vast aan z'n oude vertrouwde kostje ('wat de boer niet kent...').

Even checken dus of SS wel goed is volgens meneer :whistle2:

Een hele zak is weer wat duur als het daarna niet gebruikt wordt.

Moet zelf ook even aan het idee wennen dat SS een vervanging van bix kan zijn. Het beeld 'bix' zit er zo ingeslepen :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dierenwinkel verkoopt idd ook SS uit schepbakken, erg fijn..

Mijn da heeft ook proefzakjes SS, kreeg er nog eentje mee bij het inenten. Het is idd prijzig voer, maar het gaat perfect hier.

Wel heb ik gehoordd at je van SS minder moet geven dan andere soorten biks: ligt volgens mij aan de voedingswaarde..

SS vervangt hooi idd niet> heb je al geprobeerd om je nijn op een hooi en water dieet te zetten?

Vaak als ze even geen biks krijgen wagen sommige nijnen zich toch even aan het hooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop het gewoon hier bij het tuincentrum, hebben ze alle verschillende soorten SS. Martin krijgt SS voor het oudere konijn, bevalt erg goed! Toen ik weg was op vakantie heeft mijn moeder die SS willen kopen, maar die hadden ze niet in de dierenwinkel. Was veel goedkoper als ze voor haar gelijk 4 zakken bestelde. Hahahahaha, nu heb ik voor een jaar SS hier liggen als kado van mijn moeder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier viel het (nog) niet in de smaak.. ze snuft er een keer aan en trekt dr neus op hahaha

Dat mini bakje bleef wel de hele dag staan.

Mevrouw prefereert goedkope biks :$

Binnenkort nog maar een keer proberen. Ik had bij de dierenwinkel een proefzakje gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is denk ik gewoon een kwestie van wennen, hoor. Eerst beetje mixen door het oude voer en dan steeds minder vna het oude voer en dan eten ze het vanzelf. Konijnen kunnen soms een beetje kieskeurig zijn. Bij mij aten ze eerst geen wortelloof, lieten ze liggen en nu beginnen ze er het eerst aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb zojuist zo'n 350-grams zakje SS gekocht, om te kijken of ze het wat zouden vinden. En jawel hoor, zo vlogen er op af! Ik denk dat ik dus ook maar een grote zak ga halen met die bon, als ze er zo gek op zijn. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .