Ga naar inhoud

Verse Paardenbloem


Jimmy&Nijn

Aanbevolen berichten

Ik heb ook veel paardenbloempjes in mijn gras in de tuin, maar ik geef ze maar niet sinds mn pa net kalk en onkruidverdelger heeft gestrooid.

Dus iedereen even opletten!! Is er nl weer eht seizoen voor: dat je niet per ongeluk gras of paardenbloemen ergens plukt waar net is gestrooid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie buiten om mij heen heel veel paardenbloemen, maar daar komen ook honden hun behoefte doen dus die laat ik lekker staan. Uit mijn eigen tuin haal ik ze wel en hier zijn ze er gek op! Ik geef alleen de gele bloem en de bladeren, verder niks. Wel opgebouwd natuurlijk, hier zijn ze er gek op! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij op het gras beginnen er ook almeer te groeien.

Op het pad achter de schuur ook.

Ik trek meestal gewoon de hele plant uit de grond.

Bladeren, dus de distels + de bloem.

Alleen de wortel haal ik eraf.

Mijn konijn vind het echt heerlijk.

Alles gaat op.

Net gaf ik haar ook een handje gras, omdat ik overdag naar school ben en mijn moeder haar niet in haar rennetje wilt zetten ga ik haar denk ik elke avond een handje gras geven naast haar hooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik plant ze:yes:. Heb een paar zakjes met zaadjes gekocht.

Alleen zijn ze er hier thuis niet zo blij mee... en ik snap niet zo goed waarom:whistle2:

Ja mijn moeder was ook niet zo blij toen ik voorstelde paardebloemen te planten :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb hier ook de tuin vol paardenbloemen staan..

Normaal krijgt ze altijd witlof en wortel met soms een stukje appel er bij.

Maar nu de paardenbloemen er weer zijn pluk ik altijd een lading blaadjes, wat lang gras en wat bloempjes uit eigen tuin en ze vind het heerlijk, ze valt het gelijk aan. Ik geef eigenlijk ook wel de stengel er bij en die eet ze gewoon op en merk verder niks aan haar, maar die zou dus niet zo goed zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .