Ga naar inhoud

Simba is niet lekker


heidi-77

Aanbevolen berichten

Ik kan het geld op dit moment eigenlijk niet missen, maar ja laat mijn dieren niet lijden.... dan maar even wat minder eten voor ons....

Oei dat is echt vervelend...kun je geen regeling treffen met je DA dat je in termijnen betaalt?

En voor Simba is het nu misschien lekker als je hem wat hooithee geeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zo. En weet je, het blijft toch altijd hetzelfde, bij mij tenminste. Komende maand is de poes aan de beurt voor haar inenting, de maand daarna de twee nijntjes, en als je pech hebt wordt een van hen ziek en ben je wat meer kwijt, zoals nu...

Je weet waar je het voor doet, toch? Jouw hart geeft om hun hartjes, en die zijn onbetaalbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag belde de dierenarts me nog om te vragen hoe het met Simba ging, hij werd na de narcose niet zo snel wakker als normaal de bedoeling is. Daarom heeft ze Simba ook extra vocht toegediend, om te voorkomen dat er iets zou zijn met zn nieren en dat hij wel zou gaan eten. Gelukkig ging hij meteen eten en was alles goed.

Ik vond het in elk geval wel heel goed dat ze me belde om te vragen hoe het weekend nu is gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Pfff zucht t is weer zover... vanochtend wilde Simba niet eten, nu ben ik dus maar aan het dwangvoeren, vanavond al bij de dierenarts geweest en morgen worden de haakjes weer verwijderd....

Ik baal echt als een stekker, niet om het geld, maar ja Simba moet weer onder narcose terwijl dat de vorige keer niet zo goed ging....

Hoop dan ook dat alles goed gaat, ik wil Simba niet kwijt, maar niet behandelen is ook geen optie....

Baal ook aangezien ik morgen weinig tijd heb, eigenlijk de hele dag weg ben, dus ik ga maar even wat skippen denk ik en dan komt mijn moeder oppassen.

Verder had hij sowieso al pech... zijn nageltje brak ook al af vanavond... :( gaat weer lekker....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ga ik niet van uit, weet dat zijn kiezen scheef staan, helaas zijn er geen beugels voor konijnen. Dus weet zeker dat we om de zoveel tijd geld kwijt zijn aan de dierenarts. Zolang het te verhelpen blijft door te slijpen, zullen we dit zeker doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .