Ga naar inhoud

Zeldzame bacterie


ZaZa

Aanbevolen berichten

Maden op mijn konijn...

Dat gaat me nu net even te ver...(al snap ik je bedoeling en waardeer ik je inbreng)

Vraag me ook af of dat bij konijnen zou werken...

Fucidin ken ik..Ga me daar eens in verdiepen...

Surolanzalf die Pleun nu krijgt heeft, zo te lezen, dezelfde werking als Fucidin..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fucidin ga ik wel ter sprake brengen, maar vermoed dat het antwoord zal worden dat

Surolan werkzaam is tegen meer dan waar Fucidin werkzaam tegen is (gram-negatief en gram-positief en meer van dat soort blabla)

Maar goed, dan is dat benoemd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Vanmorgen erg geschrokken van Pleun...

Op één plek is een stuk korst weer weg en zit een gat die onder de huid verdwijnt waar je je vinger in kan steken...

De foto's zijn ook té erg, die zet ik hier niet eens neer....

Dit kan niet langer duren...

Omdat Pleun vandaag zo heerlijk bij de andere konijnen ligt, zich vermaakt en weinig last lijkt te hebben, gunnen we haar deze ene dag nog, maar morgenochtend bel ik de dierenarts... (heeft niets te maken met kosten want onze DA rekent geen weekendtarief)

Ik vind het echt heel vervelend, maar dit heeft gewoon niets meer te maken met zinvol bezig zijn....Dit gaat nooit meer opknappen.

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

gatver Zaza ... wat een naar bericht ... wens je heel veel sterkte toe met deze moeilijke beslissing en heel veel kracht voor morgen ...

soms moet je iets doen wat je liever niet wilt en van je hart een steen maken omdat het beter is voor het beestje ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme Pleun.. Heb deze discussie gevolgd en heel hard gehoopt dat jullie een oplossing zouden vinden, maar een gat waar je je vingers in kunt steken, dat klinkt niet goed.. Dat is geen volwaardig leven meer. Heel veel sterkte morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Zaza, heb het topic meegelezen.

Veel sterkte morgen, fijn dat ze nog zo'n fijne dag heeft gehad.

Maar indd als je nagaat of het nog konijnwaardig is, na 2 jaar proberen is het voor Pleun het beste. Het zou fijn zijn als er nog een wondertje gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .