Ga naar inhoud

Nieuw hooimerk valt in de smaak


Caroline

Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij zooplus was het kruidenhooi op -.-

en nu zag ik vandaag bij de jumper timothy hooi liggen, en ik dacht laat ik dat eens proberen :yes:

het kost mij 4,95 voor 1 kilo, misschien dat jullie een winkel weten waar het dan nog goedkoper is? misschien discus of pets place..

maar goed, duur vond ik het niet echt, normaal koop ik kruidenhooi en dan is dit toch nog goedkoper :D, maar wat lijkt jullie beter, bunny hooi of timothy hooi, timothy hooi is voor mijzelf handiger maar ik weet nu echt niet op welke ik over moet gaan, bunny hooi heb ik zelf namelijk nog nooit geprobeerd! Tot nu toe vind vooral Flappie het hooi lekker, maar ook lucky en snoepy eten er af en toe wat van, meer dan normaal maar het is niet zo dat ze het echt super snel opeten etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die zak Bunny hooi bij jullie ook gewoon doorzichtig of staat er iets op? 'k Begon net al even te twijfelen of ik wel het juiste besteld heb maar er zijn nu ook niet zo veel soorten eh ;) Ze eten het hier wel maar niet opvallend meer dan het hooi dat ik normaal geef (met goudsbloem & brandnetel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die zak Bunny hooi bij jullie ook gewoon doorzichtig of staat er iets op? 'k Begon net al even te twijfelen of ik wel het juiste besteld heb maar er zijn nu ook niet zo veel soorten eh ;) Ze eten het hier wel maar niet opvallend meer dan het hooi dat ik normaal geef (met goudsbloem & brandnetel).

Mijn zak is wel doorzichtig en er zit een papiertje in waarop het merk staat. ;) Binky vindt het ook niet zo bijzonder meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het 2 weken terug ook besteld, ook geen papier of sticker. de eerste keer had ik hun hooiruifje gevuld en was het onmiddellijk op, daarna was het zoals bij het andere hooi.

het ruikt ook niet extreem ofzo, zelfs mijn ander hooi ruik ik beter... ook is het niet groener, het voelt wel zachter aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nadat dit hooi op was (mijn 3 konijntjes vonden het heerlijk), ben ik weer overgeschakeld op mijn 'oude' Vitakraft alpenweide hooi. Echter, ze roken er niet eens aan...laat staan dat ze het aten! Ik heb het echt verschillende keren geprobeerd, maar ze aten er niets van. Toen heb ik Vitakraft kruidenhooi geprobeerd (3 euro voo 500 gram!!). Ook dit lieten ze gewoon staan, toonden geen enkele interesse.

Ik was van plan om weer het Bunny hooi van Zooplus te bestellen. Maar toen ik op de bestel-knop wilde drukken, dacht ik: eigenlijk toch te gek om 15 euro voor hooi te betalen. Ik heb toen gekozen voor JR Farm hooi en Hansepet hooi om uit te proberen. Na 3 dagen had ik het in huis en heb meteen Hansepet hooi gegeven. En jawel hoor, ze eten het goed!!! Stormen met zn drieen erop af als ik het ververs. Het is dus een prima alternatief voor het dure Bunny hooi!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ze ook enorm verwend wat hooi betreft.. Willen alleen nog maar kruidenhooi, en dan het liefst brandnetel (paardenbloem was eerst favoriet, maar die moesten ze ineens niet meer, heb 3 zakken met moeite op gekregen...).. Nu de wortelhooi en appelhooi van Zooplus vinden ze ook erg lekker, maar ik heb laatst ook een 2,5 kg zak van Zooplus besteld... Merk weet ik even niet meer, maar lekker dat ze het vinden! Hooi gaat er vrij snel door heen en was volgens mij ook heel goedkoop... Even opzoeken...

Edit; Hansepet weidehooi, 2.5 kg voor €3,99... :) Zie dat Sientje net dezelfde tip gaf!

aangepast door _Danielle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat dit hooi op was (mijn 3 konijntjes vonden het heerlijk), ben ik weer overgeschakeld op mijn 'oude' Vitakraft alpenweide hooi. Echter, ze roken er niet eens aan...laat staan dat ze het aten! Ik heb het echt verschillende keren geprobeerd, maar ze aten er niets van. Toen heb ik Vitakraft kruidenhooi geprobeerd (3 euro voo 500 gram!!). Ook dit lieten ze gewoon staan, toonden geen enkele interesse.

Ik was van plan om weer het Bunny hooi van Zooplus te bestellen. Maar toen ik op de bestel-knop wilde drukken, dacht ik: eigenlijk toch te gek om 15 euro voor hooi te betalen. Ik heb toen gekozen voor JR Farm hooi en Hansepet hooi om uit te proberen. Na 3 dagen had ik het in huis en heb meteen Hansepet hooi gegeven. En jawel hoor, ze eten het goed!!! Stormen met zn drieen erop af als ik het ververs. Het is dus een prima alternatief voor het dure Bunny hooi!!!

dat verwacht ik dus ook met gijs. hij eet het gewone hooi prima dus denk dat ik maar niet overschakel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .