Ga naar inhoud

26 januari om 8.00 uur.......


Cynthia

Aanbevolen berichten

Is het dan eindelijk zover... Ik wilde al eerder een afspraak maken, maar steeds was er wel weer iets waardoor het 'even' niet kon..

Maar Vladimir wordt dus van zijn mannelijkheid ontdaan:mdr:

Vandaag moest mijn tante met haar hondje naar de dierenarts en toen heb ik gelijk een afspraak gemaakt! Mijn tante heeft ook gelijk een afspraak gemaakt voor haar hondje dr sterelisatie, dus gaan ze gezellig samen.

Misschien weten jullie het verhaal van Eefje nog? (http://www.bunnybunch.nl/community/overige-dieren/12269-morgen-naar-asiel.html)

De 26ste ben ik de hele dag vrij en de rest van de week heb ik toetsweek, dus ik ben de rest van de week het grootste gedeelte van de dag thuis, dus kan ik hem goed in de gaten houden.

Ik hoop wel dat het bij hem wat voorspoediger gaat dan bij zijn vader, want bij Otoko konden ze maar 1 bal vinden en dat is toen een hele buikoperatie geworden:frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej eindelijk mag hij :)

Nou ik denk dat je andere rammetje wel een beetje een uitzondering geweest is :) meestal gaat het gewoon goed :) Mja hij stamt natuurlijk wel van zijn papa af heh.

Niet te veel zorgen maken van te voren! meestal valt het reuze mee :)

(En de 26ste is mijn verjaardag :) jeej ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, echt veel zorgen maak ik me niet hoor, Otoko kwam er ook best snel bovenop ook al werd t een zwaardere operatie dan gedacht. Maar toch hoop ik dat het bij Vladimir gewoon in 1 keer goed is allemaal, vind het namelijk toch wel zielig al dat gedoe..

We zullen zien, morgen is het zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hij is weggebracht. Hij vond het allemaal niet zo leuk, arme jongen.

De dierenarts zei dat ze 2 ballen voelde, dus dat is allemaal goed... Nu maar wachten op HET telefoontje... Heb wat hooi meegeeven, dus mocht ie al kunnen/willen eten dan kan dat.. Heb hier lekker peterselie en witlof...

Wachten.. Wachten.... :bounce:

@Loesah: gefeliciteerd!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hij is weer terug:D

Alles is goed gegaan, geen complicaties, geen rare dingen, of wat dan ook.

Hij is een stuk wakkerder dan Otoko was. Zijn darmpjes werken ook alweer want in zijn vervoerskratje lag al een keuteltje! En terwijl ik dit nu aan het typen ben begint ie aan zijn peterselie!:D

Nou, ik ben blij en opgelucht.. Maakte me niet echt zorgen, maar ik vond het toch naar om hem achter te laten daar en toch kriebelen er wat zenuwen als ie daar is..

Hij is trouwens verder wel heel zielig hoor! Hij kijkt heel zielig en bewegen gaat een beetje moeilijk, dus hij zit vooral maar gewoon stil.. Arme jongen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vladimir zn balletjes zijn ontstoken :frown: We gingen afgelopen donderdag naar de dierenarts om zn hechtingen te laten verwijderen..

Moet nu het nu 10 dagen in de gaten houden en anders terugkomen... Heb ik hem misschien iets te snel weer op aubiose gedaan? Na 5 dagen.. Zal er toch niks mee te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .