Ga naar inhoud

Erg lui hoe kan dit? ziek aan het worden?


Jeannette

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Even een vraagje,.....

Mijn Nijntje is sinds 2 dagen erg lui, ligt maar een beetje in zn hok( binnen) kijk een beetje " schaapachtig" van hem af. Eet goed, drinken vind ik wat minder likt een beetje aan zn fles, maar heeft aan het eind van de dag toch genoeg gedronken wel minder dan normaal. Keuteld goed. Alleen geen gang in te krijgen. terwijl hij dit nooit heeft.

Hebben meerde nijnen dit in deze tijd?

Ik maak me erg zorgen omdat hij vaak ziek is ( last van zn darmen).

Maar nu heeft ie warme oren en is nog helemaal wust op zn eten.

Graag reactie's

Kuz

Jeannette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen zitten buiten en één van de twee heeft dit ook wel een beetje, alles doet het nog normaal (eten, drinken, keutelen) maar hij komt z'n nachthok (overdag) gewoon niet uit.. Denk dat het bij mijn Indy met de kou te maken heeft maar aangezien jij een binnen konijntje hebt.. Kan natuurlijk alsnog met de tijd van hetjaar te maken hebben, anders zou ik het ook niet weten.

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook met 2 nijnen...Keutelen wel, eten wel en drinken wel maar komen de kooi niet meer uit sinds ik het tapijt eruit heb gehaald...Heeft misschien idd met de kou te maken, ik merkte sowieso wel dat mijn nijnen luier werden naarmate het kouder werd...Maar zou het wel goed in de gaten houden, dat hij blijft eten en keutelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier net hetzelfde hoor, de tweeling heeft geen off-day, maar een hele off-week momenteel...Ze liggen zelfs niet in de woonkamer te suffen,maar gewoon onder in hun hok. Clicquot ligt anders meestal naast de zetel,maar nu komt ze ook bijna haar hok niet uit. s'Ochtends valt het beter mee, dan lopen ze toch nog een beetje, maar overdag en 's avonds is er niks beweging in te krijgen momenteel...

Volgens mij heeft dat met Kerstmis te maken...alle konijnen zijn in de rouw...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .