Ga naar inhoud

SNEL advies !!


Claire

Aanbevolen berichten

  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja,, ik ga dan denk ik naar eindhoven, maar óf me vader mee gaat, is een vraag :) maar het lijkt wel dat ze minder eten !! heb al DA gebeld, ze zeggen dat het niet erg is, als ze maar hooi eten enzo, maar hou het gewoon goed in de gaten, maar het lijkt weet nie of het zeker is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee,,

ben vandaag kwart over 9 naar de DA geweest, niks veranderd, idd die ab werkt niet.

Ze hebben penseline gegeven, ik moet weer over 1 week terug komen, en dan weer over een week terug komen, ik krijg jammer genoeg niks vergoed, dus dat geld van de ab is weg gegooid geld, ik moest nu 20,50 euro betalen voor de 2 nijnen, en dus die andere 2 keren ook. Hopelijk word het beter :) maar ze krijgen dus nu wel penseline, :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat de dierenarts er helemaal niks van heeft geleerd. Als hij zou inzien dat hij verkeerd gehandeld heeft door eerst een andere ab te geven dan penicilline, dan had hij het bedrag van de eerste behandeling wel verrekend. Door dat niet te doen geeft hij mij het idee dat hij niet doorheeft dat hij fout zat. Heeft hij wel door dat de eerste behandeling fout was, dan is het helemaal onbehoorlijk om Claire het geld daarvoor niet terug te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej :) het slaat heel erg aan, de kortjes bij Dribbel op de neus zijn al helemaal weg :)

en de kortjes bij zwervers bekje ook, en bij het linkeroog lid bij zwerver ook.

en bij de geslachts organen in het ook al bijna helemaal weg,

vandaag om 11 uur weer geweest weer penceline gekregen. En hoeften niks te betalen :) het gaat dus goed weg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .