Ga naar inhoud

Middenoorontsteking


Juliia

Aanbevolen berichten

Wat is dit nou voor iets raars, je bent toe aan het kijken hoe je konijn aan het sterven is? Je krijgt medicatie voor een middenoorontsteking (naar mijn mening ga je van een middenooronsteking niet dood!) en daar ben je mee gestopt zonder overleg me je DA, zou je niet als een tierelier naar de DA gaan nu??? Of ben ik nou raar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat is dit nou voor iets raars, je bent toe aan het kijken hoe je konijn aan het sterven is? Je krijgt medicatie voor een middenoorontsteking (naar mijn mening ga je van een middenooronsteking niet dood!) en daar ben je mee gestopt zonder overleg me je DA, zou je niet als een tierelier naar de DA gaan nu??? Of ben ik nou raar?

Dat dacht ik ook x'D en nou hoeft niemand te zeggen dat ik hetzelfde heb gedaan: Ik ontdekte het 's avonds laat, ik had eigenlijk geen idee wat er precies gebeurde en een half uur later was het voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het lijkt op dit, je denkt dat, je probeert zus en zo, maar ondertussen wordt je konijn er niet beter van. Ik kom misschien erg fel over, maar ik ben van mening dat je nu echt moet gaan zorgen dat je een juiste diagnose laat stellen en daarop een behandeling moet starten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijken epileptische aanvallen?! Meid, wordt nou eens wakker. Mijn konijn, die EXACT dezelfde diagnose had als die van jou en EXACT dezelfde symptonen had is DOOD. Als ik nog naar de dierenarts had gekunt en hij had nu nog geleefd was ik zĆ³ blij geweest! En ookal kan er niks meer aangedaan worden, wees dan zo menselijk om hem in te laten slapen, kom op zeg, een konijn dat omrolt en rare aanvallen krijgt.. Die kan toch niet gelukkig zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flappie is overleden ik ben vandaag naar de dierenarts geweest en de dierenarts zij dat er niet veel meer te doen was en toen heb ik hem in laten slapen.

De dierenarts zei niks over E.cuniculi maar wle dat de middenooronsteking iets kon aangetast hebben in de hersenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff... zo was het dus helemaal niet bedoeld. maar iemand ( weet niet meer wie) zij trek er je lering uit als je nieuwe konijnen aanschaft en toen zei ik dus dat ik er nog 2 had !!

Mensen op forums denken altijd maar dat ze alles kunnen maken en dat ze alles weten, die mensen zeiken je dan helemaal af terwijl ze niet eens weten waar ze het overhebben!!!! dat vind ik dus zo dom en daar kan ik zo kwaad overworden GA EERST IS LEZEN VOORDAT JE METEEN IEMAND BEGINT AF TE ZEIKEN !!!!!!!!!!

Zoo en nu maar hopen dat het duidelijk is voor iedereen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog even over die medicijnen he waar ik dus zogenaamd volgens jullie mee was gestopt zonder dat ik het had overlegd met de DA nou dat gaan jullie dus meteen denken.

terwijl ik het helemaal niet had gezegd. eigenlijk was de kuur al afgelopen maahaarr er was nog wel wat over. maar omdat ik het idee had dat ie steeds zieker ervan werd ben ik maar gestopt.!!

Dus jullie kunnen voortaan ook wel normaal en aardig antwoord geven he en niet er helemaal omheen gaan draaien !!! over dingen waarvan je het niet eens zeker weet !

Duss ''trek er je lering uit mocht je weer een nieuw bericht plaatsen'' ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar dat gaat niet helemaal op hoor. Behandeling voor e cuniculi duurt zes weken, als ik me niet vergis is dit topic niet zo oud ;) en aangezien ik het hele topic gevolgt heb, heb ik ook alles gelezen. En zelfs als je dat 'gelukkig heb ik er nog twee' niet zo bedoelde, dan nog is het gewoon abnormaal om al drie dagen of langer te weten dat je konijn waarschijnlijk aan het dood gaan is en er niet even mee naar de dierenarts te gaan.

Waar ik wel 'mijn lering uitgetrokken heb' is dat het toch geen zin heeft om jou te proberen te helpen. :)

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

DAT BEDOEL IK DUS HE GA JE METEEN VERZINNEN DAT IE E CUNICULI HEEFT.

dat had ie dus helemaal niet he .. en bovendien schreef ik ook niet alles op dit forum.

en ook meteen verzinnen : dat heeft ze zonder overleg met de dierenarts gedaan. JE KAN HET OOK GEWOON EERST FF VRAGEN HE van heb je dat zonder overleg met je dierenarts gedaan? IK BEDOEL MAAR...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .