Ga naar inhoud

help! ontstoken!


Gast xXliesjuhhhXx

Aanbevolen berichten

Nou dan moet je mijn bericht niet uit zijn verband trekken......

Ik heb nooit gezegt dat je in het weekend met spoed naar een da moest.....

Het ging over je moeder die niet onnodig op kosten gejaagd wilde worden....

Mee eens......

Nou aan het antwoord gegeven hier wat jouw dieren arts zei....

Is hij niet eens op de hoogte van deze ziekte.

En word je dus door de molen genomen op onodige hoge kosten gezet.

Wat simpel weg niet nodig is.

maar goed ga maar een lange weg tegemoed

op deze manier ik ben er helemaal klaar mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind wel dat het uit zijn verband wordt getrokken. Bunny Ranch Chanty verteld over haar ervaringen met de dierenarts, bij een soortgelijk geval. Dat lijkt me om je te helpen, waar jij hier in eerste instantie waarschijnlijk ook voor kwam... Het is niet als aanval op jou bedoeld alleen een advies om een second opinion te vragen, om jou voor hetzelfde te behoeden.

En het is echt zo dat niet alle dierenartsen verstand hebben van konijnen, want ik heb het ook meegemaakt (maar dan wel met een andere 'ziekte') en ik voel me daar best schuldig over omdat we waarschijnlijk ons overleden konijntje hadden kunnen redden als we eerder geweten hadden dat die arts er totaal niets van af wist... Het kan geen kwaad om eens de mening van een tweede arts te vragen... Dan voorkom je dit soort dingen.

In ieder geval wel succes met de genezing...

aangepast door Laura1984
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een virus is, uit zich dat wanneer het virus daar zin in heeft, vandaar dat je het nu pas ziet! Denk aan een koortslip, of Pfeiffer (ziekte waar je zo doodmoe van bent), dat kan zich ook pas veel later uiten dan dat het opgelopen is. Daarom is het juist belangrijk dat je even naar de DA gaat, ook al zie je er nu niks meer van.

En inderdaad zoals BunnyRanchChanty zegt, AB werkt helaas niet bij een virus, ik wens je toch veel beterschap met je nijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas staat het niet in het toppic maar pas de 2 e dieren arts wilde haar en haar konijn helpen.

Wat zie je bij deze ziekte hij komt en gaat steeds weer je denkt het gaat over maar het komt steeds erger terug.

De konijnen gedragen zich ondertussen blij en vrolijk en eten ook goed.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het donderdag niet weg is moet ik toch weer naar de Da, en ik begrijp dat ze proberen te helpen en ook dat de dierenarts een foute diagnose kan stellen maar dat hoeft niet altijd, en dan hoef je niet meteen te zeggen van ja weer een onkundige dierenarts want aan een onscherpe foto kan je ook niet bepalen dat hij het heeft.

dat vind ik dat je dan alleen maar gelijk wilt hebben, dat hoef je niet te zeggen want als je gewoon afwacht tot donderdag en het zit er nog dan oke maar als het helemaal weg is wat nou onkundige dierenarts vind het gewoon een stom vooroordeel en dan in me andere topic (Gz kleurdwerg) ook nog :

Bunny Ranch Chanty zei:

De text is een beetje tegen strijdig wel een konijn er bij maar liever niet naar de dieren arts......

Dan moet je geen dieren nemen!!!!

Het risico dat ze hulp nodig hebben is altijd aanwezig......

Een konijn nemen is niet moeilijk maar de verzorging er bij moet je wel kunnen betalen.

Terwijl ik egt alles voor mijn beestjes over heb! nou wat een lekker complimentje

vindt ik dat het was notebenen weekend kan ik toch niet ff naar de Da bellen ofzo die is dicht, en al zou het geen weekend zijn vind ik het nog belachelijk om zo even in iemands topic te zetten terweil ze verder niet eens weet wat ik voor mijn beestjes over heb! hij mag 24 in een hele kamer in zijn 1tje rond lopen ik wil er nog een konijn bij niet omdat ik het zo graag wilt maar voor Bugsy, ik heb al honderder euro's uitgegeven voor dat beestje en dat doe ik egt niet zomaar! ik geef heel veel om hem en dan vind ik dat je zoiets niet moet zeggen.

en ik wacht gewoon af tot donderdag en als het dan nog niet over is ga ik dan gewoon weer na de Da, vind het af en toe maar stomme opmerkingen alsof ik deze situatie van Bugsy leuk vind, ik begrijp dat ze willen helpen maar dit vind ik toch een beetje te ver gaan. ik word hier helemaal down van die opmerkingen, het gaat al zo lekker goed met me gezond heid ik openen een topic voor een steuntje in de rug om te helpen (op een normale manier) en niet aan te dringen dat heeft die en bla bla bla!! ik word er egt gek van!!!

Liesjuh, ik denk dat je bepaalde dingen nu heel erg uit zijn verband aan t trekken bent..

Dat is allemaal helemaal nergens voor nodig.

Ik geloof niet dat jij hier persoonlijk word aangevallen maar dat men zijn bedenkingen heeft over de diagnose van de dierenarts.

Iedereen hier wil het beste voor JOUW konijntje.... en jij voelt je alleen maar aangevallen door alle berichtjes.....

dat is echt helemaal niet nodig. Iedereen hoopt dat Bugsy beter word en wil je daar zo goed mogelijk mee helpen.

succes met je konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .