Ga naar inhoud

te dik waarschijnlijk


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarom? Aangezien dit Nijntjemarlot haar eigen topic is en ze er zelf mee kwam kunnen we het er toch best hier over hebben...

@ nijntjemarlot...

Wist je dat Myx door muggen word overgebracht? En die muggen vliegen overal hoor.... ook bij de mensen binnen.

En vhs........ Weet je hoe ze dat kan krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vhs en vhd word over gebacht door mensen onder hun schoenen en ongedierten zoals ratten en muizen.Maar ook honden en katten kunnen het onder un voeten over brengen.......dus een ander konijn heb je niet nodig voor de ziektens....

Haha... zou niet best zijn, mensen onder je schoenen! :mdr:

(sorry beetje melig.. het is al laat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nijntjemarlot

Je woont nog geen 10 min van de duinen af, waar niet al te lange tijd geleden heel veel konijnen zijn gestorven aan myx, de vliegen, vogels en muggen nemen de ziekte zo maar mee.

En als je bij ons op het konijnen inentingsspreekuur gaat ben je maar €15 kwijt voor 2 prikken.

Ergens in sept/okt hebben ze weer zo'n inloopspreekuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je konijn ook in laten enten hoor! Als je konijn er dood door gaat, heb je er vast spijt van. Dan had je hem misschien door 15 euro kunnen redden. Ik heb het ook gedaan, en echt niet omdat ik geld over heb of zo maar gewoon omdat ik het een veilig idee vind. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ze het nu wel weet.. waarom enten verstandig is enz.. lijkt me niet dat daar nog meer aandacht aan besteed hoeft te worden want als ze na al deze argumenten nog niet wil/kan laten enten dan is ze niet over te halen.. en het blijft toch iemand eigen keuze..

maargoed on-topic: weeg je konijn eens :) maar dat hadden anderen ook al gezegd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit wel heel erg offtopic, je kan iemand niet dwingen om te enten, dit is haar eigen keus.

Verder

@ The Email Female

Je weet niet zeker of je konijn is overleden aan VHS en het was al geent dus wanneer dit werkelijk zou zijn zou enting dus niet afdoende beschermen.

Om nu echt ontopic te gaan, want dat lijkt me beter. Dit topic gaat namelijk niet over enten, maar konijn met mogelijk overgewicht zou je inderdaad je konijn is moeten wegen.

aangepast door Aniek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand dwingt haar om te enten, maar aangezien de oorzaken en de gevolgen haar al een aantal keer uitgelegd zijn en ze nog steeds vol hield dat het niet nodig was omdat ze niet in contact komen met wilde konijnen, werd het hier nog een keer duidelijk gemaakt. Ik geloof ook nu dat Nijntjemarlot het inziet dat het beter is, als dat ook zo is, zou ik dat heel fijn vinden. Want nijntjemarlot, het was niet als aanval op jou bedoeld he?

Ontopic: ook ik ben benieuwd of je haar ondertussen al hebt gewogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .