Ga naar inhoud

te dik waarschijnlijk


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb net even gekeken op je profiel, ze heeft inderdaad een wammetje en ik zou dan zeggen dat ze wat aan de flinke kant is,maar ik heb geen verstand van rassen, kan niet zeggen of dit hoort bij haar ras? Laat het haar maar niet horen dat je haar net een kroketje vindt :mdr:

Verstandig dieet weet jij vast wel wat dat is toch? Veel hooi, groenvoer, niet teveel biks en...niet snoepen...

aangepast door Rian
Link naar reactie
Delen op andere sites

die afviel was het andere konijn;)

nee maar ik denk dat ik dan een beetje te veel biks geef ;)

ik zal haar wat minder geven

ze is denk ong evengroot als een nederlandse hangoor (dit is niet zeker)

maar ik vind het wel leif hoor soon dikkie dik maar strax word het een beetje te dik en past ze niet meer door haar trap gat ( waar ze nu al moeite mee heeft)

snappie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel gram biks geef je je konijn per dag? Is het gemengd voer of alleen biks? Wat geef je nog meer per dag te eten?

Je moet een konijn nooit zomaar ineens op dieet zetten. Ja kan het beste eerst zeker weten of ze te dik is (door haar te wegen) en dan pas bedenken wat je gaat doen.

Heeft je dierenarts de laatste keer bij het enten niets gezegd over haar gewicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook even over het enten, hoezo vind je dat niet nodig? De vorige keer vroeg je er namelijk naar en toen ben je ook terecht gekomen in het inentingentopic, en volgens mij is jou toen heel erg op het hart gedrukt dat het belangrijk is, en volgens mij nam je dat toen ook serieus, dus ik snap niet waar dit nu ineens vandaan komt...

Ontopic: je zult indd even je konijn moeten wegen, maar dat was al duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moeten er wel rekening mee houden dat Nijntjemarlot pas 14 jaar is he? Misschien is het niet háár keuze om het konijn niet te laten enten? Nijntjemarlot doet namelijk wel haar best om het beste voor haar konijntje te doen. (aangezien ze wel veel vragen heeft)

Ik heb overigens ook getwijfeld over het enten van Freddie... De fokker zei namelijk dat dit helemaal niet nodig was!! Hij zei dat zijn konijnen 'er niet minder gezond van zijn geworden'. Maar aangezien ik er niet aan moet denken dat Freddie ziek zou worden, heb ik het alsnog gedaan! Only the best voor mijn Freddie! :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .