Ga naar inhoud

geen brood


Konijnenliefde

Aanbevolen berichten

Het is een dikmaker door de suiker. In 't begin gaf ik ook regelmatig eens een stukje hard brood, een beetje als beloning. Maar nu ze al goed aan groenvoer gewend zijn geef ik ze geen brood meer en beloon ik ze door de dag af en toe met een beetje extra groenvoer, of een wilgentak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo sharon,

Heb een paar foto's neergezet. Dat hadden jullie gevraagd. Heb nu inmiddels een nieuwe camera.

Ben vandaag naar de dierentuin geweest. Erg leuk en vermoeiend.

Er reden vanaf station arnhem geen bussen vandaag. We hebben een uur gelopen voordat we er waren. Terug weg wel een taxi bus genomen waren met 7 man.

Wel leuk geweest.

Groetjes,

Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat meestal een boterham opdrogen totdat ie keihard is en geef em dan aan mijn konijntje. Hij vind het heerlijk en het is gelijk goed voor zn tandjes. en het is goedkoop, want ik hoef dus geen knaagsteen meer te kopen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat meestal een boterham opdrogen totdat ie keihard is en geef em dan aan mijn konijntje. Hij vind het heerlijk en het is gelijk goed voor zn tandjes. en het is goedkoop, want ik hoef dus geen knaagsteen meer te kopen :P

Ja je kan ze dan idd beter brood geven ipv knaagsteen, maar dan meer uit gezondheidsoogpunt dan hetgene wat het kost. Knaagstenen zijn érg slecht voor konijnen, kunnen blaasstenen veroorzaken. Met de beste knaagsteen zijn tandproblemen bij konijnen nog niet op te lossen, dat moet door een dierenarts gedaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .