Ga naar inhoud

Dierenarts


Hanna

Aanbevolen berichten

Ben zojuist met Jules naar de dierenarts geweest en ze was heel erg gestrest vooral met de rijs ze was de hele tijd aan het trillen. Toen ik haar terugzetten in haar hok rende ze meteen weg naar haar holletje. Hebben jullie misschien tips hoe ik haar weer gerust kan stellen. En weten jullie misschien nog een ''goedkope'' vervoerskooi achtig iets. (Mijn ouders vinden het onzin om zoiets te kopen, maar ik vind het belangrijk dat ze zich op haar gemak voelt..) Want ik vind het niet zo prettig als ze de volgende keer weer zo is gestresst is en trillerig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je haar het beste nu gewoon even met rust kunt laten, waarschijnlijk gaat het over een uurtje wel weer beter. Dan kun je ook eens kijken, of ze wat lekkers wil. Een stukje paardenbloemblad oid?

Qua vervoersmand, misschien kun je eens kijken bij een dierenwinkel als ze kattenvervoersmandjes in de aanbieding hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een soort van rietenmand achtig maar dit vind zij zelf niet echt fijn. (Ze ziet niet echt wat er dan allemaal gebeurt etc. ) Gelukkig is ze trouwens nou al weer wat gekalmeert en heeft ze zich al weer lekker gevroet in haar zandbak. Zal zo even wat foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook van die vervoersmandjes van de dw, met zo'n deurtje voorin en een bovenkant die je eraf kunt halen, ze zijn heel universeel, kunt ze voor heel veel dieren gebruiken. Bij mij kostte die 19 euro.je kunt ook op mp kijken naar een 2ehands bij je in de buurt.Ze hebben ook van die hele kleine ovale bakjes voor kleine dieren te koop in de dw, maar die vind ik niet echt diervriendelijk (voor een konijn..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen raken bijna altijd gestresst van reizen en een dierenartsbezoek.

Waar je hem of haar ook inzet, dát zal weinig verschil uitmaken..

Misschien is een doos nog wel prettiger, juist omdát ze dan niets zien.

En anders kan je er één vragen voor je verjaardag of voor sinterklaas ?

Hoe je je konijn rustig kan krijgen ?

Lekker even met rust laten en opletten of het wel weer gewoon gaat eten.

Misschien een lekker blaadje groen geven waar hij gek op is...

Wij hebben zo'n kunststof reisding van 9,95 (zijn praktisch overal te koop)

reismand.jpg

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .