Ga naar inhoud

Asha moet er aan geloven...


Evee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag lag er eindelijk een normale hoeveelheid keutels toen ik uit mijn werk kwam, en mevrouw heeft ook weer flink gegeten. Ze geeft duidelijk de voorkeur aan het groenvoer, en laat de brokjes nog een beetje liggen. Hopelijk blijft het zo goed gaan en kan ze in het weekend weer teruggekoppeld worden aan de groep. Volgende week dinsdag moeten we nog wel eventjes terug naar de DA voor controle van de wond (die er overigens heel netjes uit ziet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij moesten 10 dagen wachten tot we haar weer mochten koppelen aan haar vriendinnetje. Pas na de controle...

Moya heb ik al na 4 dagen teruggekoppeld aan zwartje, geen problemen mee hoor.

Maar omdat Asha toch wat meer moeite had word het nog niet vandaag, ik wil gewoon eventjes nog wachten. Dus dan maar in het weekend. Als het echt een felle koppeling word en het klikt dan al niet meer, dan is er nog wel kans dat we nog langer wachten, maar dat zien we dan wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg destijds de raad om na 5 dagen te koppelen, dan zou ze nog wat rustig zijn vanwege de operatie.....

Nou, dat hebben we geweten................:blink:

Ben erg benieuwd hoe de herkoppeling verloopt !

Toch altijd weer een spannend moment.

aangepast door ZaZa
Link naar reactie
Delen op andere sites

hm....ik heb Clicquot meteen weer bij Merlot gezet... De DA raadde het eigenlijk af, omwille van het rijden van de ram...nu was Merlot zo'n muts op dat moment, hij reed gewoon nooit...dus ik zag geen probleem...voor de DA mocht ik het in dat geval proberen. Bij ons is dat prima verlopen...maar wij hebben ook een enorm klef stel natuurlijk...en geen groep, dat scheelt denk ik wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blink: Dat meen je niet zaza oefffff wat ziellig ze moet zich zelf wel supper fit kunnen verdedigen natuurlijk................:boxing:

Nou dát deed ze ! Al was verdedigen niet nodig.....

Ze slingerde binnen 5 minuten een gillende Pleun (toen nog een heel klein FHtje) aan haar oor door de lucht.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

O neee.................ja kom niet in haar buurt dus whaa mijn god....Ja caroline jij had een muts dat scheeld maar een groep is toch wel wat lastiger en dus heftiger.Lien hier werd niet meer geacepteerd en kwam onder de bijt wonden.Dus einde groep voor haar.Ze woond nu bij me zusje met banjer de kanjer en ukke puk de ongeholpen ram van 11 jaar.Dus de beide voedsters zijn geholpen......soort bejaarden ploeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is Asha alweer aardig goed opgeknapt. Ze zit ook alweer bij Moya en Zwartje in de ren (vanaf zondag). Zwartje snufte ff en het was goed (tis toch ook een sul he) maar met moya klikte het eerst even niet. Flink wat achtervolgingen (toch wel even zielig) maar Asha is haar toch te snel af :) Nu gaat het beter. Asha mag nog niet in het hok als moya in het hok zit, maar ze kunnen al wel bij elkaar zitten en samenleven zonder rijden of jagen. Toch positief?!

Hoewel ik wel erg medelijden had met asha gisteravond, het was hier echt noodweer, regen, hagel, onweer... Asha had 2 reismandjes in de ren (1 gevuld met stro en 1 met doeken) en nog een schuilhuisje, maar ze mocht dus niet in het hok bij moya en Zwartje. Arme meid.

Straks gaan we naar de dierenarts voor controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mevrouw heeft zelf al haar hechtingen al verwijderd haha :) De wond zag er netjes uit, een korstje waar ze zelf wat aan had gezeten, maar verder was de wond al helemaal dicht en netjes genezen.

Ik zat in de wachtkamer met nog wat mensen, en er was ook een mevrouw van de dierenbescherming met een konijntje.

Het diertje stierf in de wachtkamer, nog voor hij aan de beurt was. Hij had VHS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .