Anoek Geplaatst: 3 september Geplaatst: 3 september Hoi allemaal, Nu heeft de rituels nieuwe geurhangers uitgebracht in de form van een keramische steen. Nu weet ik dat geurstokjes en geurverfrissers over het algemeen niet goed zijn voor konijnen, dus nu vroeg ik me af of een van jullie misschien weet of dit wel kan. Heel erg bedankt! Quote
Suus1978 Geplaatst: 3 september Geplaatst: 3 september Waarom zou je ze in de buurt hangen van de konijnen? Ik rook mijn konijnen nooit. In algemene zin geldt volgens mij dat alle "geurdingen" in meer of mindere mate ongezond zijn. Wasverzachter, geurparels, geurkaarsen, geurstokjes en alles wat erop lijkt. Hoe sterker de geur, hoe meer "rommel". De konijnen zullen er niet dood van gaan, maar ik zou het zelf niet ophangen. Quote
Marjoleink Geplaatst: 3 september Geplaatst: 3 september Volgens mij hebben konijnen sterkere reukzintuigen dan wij, dus ik zou het niet doen geloof ik. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.