Lauriensn Geplaatst: 20 mei Delen Geplaatst: 20 mei Onze konijnen ren zit vol met slakken dit jaar. Ik pik ze dagelijks weg maar ze zijn de volgende ochtend terug. Laatst telde ik er 35. ik heb gelezen dat je slakken op natuurlijke wijze kunt verdelgen met ijzerfosfaat, er wordt gescheven dat het alleen schadelijk is voor slakken maar ik wil toch even zeker zijn. Is ijzersulfaatschadelijk voor konijnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 mei Delen Geplaatst: 20 mei Ja dat is schadelijk. Je mag het niet gebruiken op plekken waar huisdieren lopen, dus ook niet in een konijnenren. Als het goed is staat dat ook op de verpakking, als waarschuwing. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 20 mei Delen Geplaatst: 20 mei 2 uren geleden, Lauriensn zei: Ik pik ze dagelijks weg maar ze zijn de volgende ochtend terug. Wat doe je met die opgepikte slakken? @Evee er is al een topic over slakken en mieren in de ren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten