Ga naar inhoud

Via Bunnybunch doneren aan konijnenopvang Joy


Aanbevolen berichten

Wil je nog een donatie doen via de Bunnybunch webwinkel aan konijnenopvang Joy?

 

Dat kan nog twee dagen!

Daarna, begin mei, gaan de donatie pakketjes offline.

 

Er is een donatiepakket klein of een donatiepakket groot.

Voor het verzamelde bedrag stuur ik hooi, brokken, speeltjes en kruiden naar de konijnenopvang.

Omdat de webwinkel stopt, is dit waarschijnlijk de laatste keer dat ik producten verstuur.

 

 

Bestel je alleen een donatiepakket, kies dan voor afhalen in winkel, dan komen er geen verzendkosten bij (die betaal ik)

 

De pakketjes zijn hier te vinden:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/donatiepakketten/

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er wellicht een andere manier om producten te doneren? Ik vond het altijd fijn dat het omgezet wordt in concrete producten voor de nijnen 🙂

 

(Hoeveel kosten moet konijnen opvang joy afdragen bij een rechtstreekse donatie?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lappie2 zei:

Ooooow...ik wilde dat nog doen🙈😱

ZO druk dat ik er niet aan toegekomen ben. 

Kun je voor 10euro alvast apart zetten dan probeer ik vanavond (mits ik niet K.O ga😴😜) gelijk over te maken. 🤗🤗

Gelukt 😊 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het punt is dat ik met een uitverkoop bezig ben, de donatieactie die we een aantal jaren op deze manier hebben gedaan nu ten einde loopt.

 

En ik niet specifiek weet/wist hoeveel hooi, welke brok enz. er opgestuurd kon worden naar de opvang. Daarom heb ik de keuze gemaakt om het even als algemeen bedrag te zetten en niet als specifiek product deze laatste maand. 

 

Direct geld naar de konijnenopvang doneren kan natuurlijk ook.

 

Of een bestelling plaatsen met als bezorgadres het adres van de opvang van jouw keuze. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Kimie zei:

Is er wellicht een andere manier om producten te doneren? Ik vond het altijd fijn dat het omgezet wordt in concrete producten voor de nijnen 🙂

 

(Hoeveel kosten moet konijnen opvang joy afdragen bij een rechtstreekse donatie?)

Misschien een idee om via een andere bestelsite te bestellen en dan adres van Joy invullen..? Zo iets? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestellen kan gewoon nog hoor, ik kijk 1 of 2 mei gewoon voor welk bedrag er besteld is, wat ik allemaal nog heb staan, en dan ga ik gewoon even in overleg over waar de opvang behoefte aan heeft, aan waar niet aan 🙂 Ik vind het altijd wel fijn als het producten zijn die ze ook echt goed kunnen gebruiken. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .