Ga naar inhoud

Groente


Snuitje68

Aanbevolen berichten

Ja mensen daar ben ik weer hihihi...:$:bounce:

Na lang denken heb ik toch weer een vraag.

Als ik nou morgen boodschppen ga doen neem ik natuurlijk ook wat lekkers mee voor mijn mannetje nou is mijn vraag kan ik de groente invriezen??zoals paprika??

Nou ik hoor graag jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet doen :) Meestal worden ze namelijk wat slap en niet zo lekker als je ze weer ontdooit. Voor mensen is dat niet zo een ramp als je ze gewoon gelijk de pan in doet, maar voor een konijn lijkt het me niet zo heel lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dank je het zit namelijk zo ik ben aan het opbouwen met groente en het is dan zonde om de helft weg te moeten gooien omdat het anders te veel in 1x word....peterseli en basilicum doet hij een moord voor wortel vind hij niet lekker dus wil ik graag andere dingen gaan proberen.....appel en banaan vind hij ook heerlijk dit beperk ik natuurlijk tot 1x per week.

Nogmaals bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongekookte groente invriezen gaat niet goed.

Ik ben niet elke dag in de gelegenheid om vers groen te plukken. Ik pluk voor twee dagen tegelijk. Wat ik dan doe: wassen, in het vergiet laten uitlekken, de ene helft krijgen ze direct en de andere helft gaat op een uitgevouwen krant. Dichtvouwen en in de groentenla van je koelkast. Wel eerst op temperatuur laten komen voor je het geeft... maar het blijft zo prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan het groenvoer best 1 weekje bewaren. Als je er maar voor zorgt dat het zak goed dicht gesloten is en in de ijskast bewaren blijven ze wel 1 weekje goed.

Witlof en Andijvi gaan gemakkelijk 1 weekje mee. dan zien ze er nog goed uit enz :)

Alleen bij witlof moet je aan de onderkant een plakje weg snijden (rood van kleur) maar dat is dan ook alles :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .