Ga naar inhoud

Heel Dringend!


Miss Aico

Aanbevolen berichten

Rogéke wil dagen niet meer eten! DA zegt dat er niets aan de hand is! Nu is Hij helemaal verzwakt er zit geen leven meer in bijna niet en de dwangvoeding die we hem nu proberen te geven slikt hij niet in! HELP wat moet ik doen! Het is echt dringen en ben enorm in paniek help aub! snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedaknt voor de goede raad... Rogéke is gisteren om half 12 gestorven. ze was te zwak en het was al te ver. De DA zei dat ze een aangeboren afwijking had inwendig waarscheinlijk... Had ik dat eerder geweten had ik ze mss kunnen redden. Maar je hebt natuurlijk dierenartsen die hun werk niet goed doen :(( Ik ben m'n roggie kwijt! en de pijn is niet te harden. Het was m'n oogappel, m'n kleine schat, m'n kindje. Nu ben ik ze kwijt. ze is in m'n armen gestoren, 'k heb ze niet alleen gelaten. Jezus ik mis dat beestje... de tranen springen me steeds in de ogen... ik weet zelfs even niet wat ik moet beginnen. Ik ben hem kwijt... echt kwijt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo mijn twijfels over de afwijking, darmproblemen, verstopping etc zijn heel normaal bij een konijn en als ze niet direct behandeld worden is het gewoon te laat, komen ze niet meer op gang en sterft je konijn. Ik denk dus dat jouw konijn is overleden door een onkundige dierenarts. Sneu hoor.

Heel veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een verschikkelijk verhaal....die man/ vrouw zou zichzelf geen dierenarts mogen noemen!!

Kun je een DA die zijn werk niet goed doet eigenlijk ook ter verantwoording roepen?

Want deze DA zou niemand meer moeten helpen! Misschien mag ze hier een naam en adres neerzetten zodat we allemaal gewaarschuwd zijn?

Heel veel sterkte in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is er het tuchtcollege, ik neem aan dat ze zoiets in België ook hebben. Maar je moet maar net zin hebben om daar tijd en energie in te steken. Nuttig is het wel, als er veel klachten komen over wanpresteren van een (dieren)arts kan deze zijn bevoegdheid worden ontnomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .